تجمع معلمان خرید خدمات در مقابل استانداری یزد

یزد (پانا) - نماینده معلمان: همه ما در یک فضای آموزشی کار می کنیم اما هیچ هویت از معلمی نداریم. از اداره آموزش و پرورش و شورای آموزش استان و استاندار محترم درخواست داریم که بعد از شش سال مارا از بلاتکلیفی در بیاورند و یک هویت به ما بدهند.

کد مطلب: ۱۱۱۴۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تجمع معلمان خرید خدمات در مقابل استانداری یزد

نماینده فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار پانا بیان کرد: مسئولین طرحی را به اسم خرید خدمات آموزشی اجرا کردند و مدارس دولتی را خصوصی کردند و یک سری از معلمان گزینش شدند و دوره دیدند. معلمان گزینش شده با مدارک معتبر دانشگاهی از کارشناسی یا کارشناسی ارشد و حتی دکتری گزینش شدند و توسط آموزش پرورش جذب شدند. هم اکنون قریب به شش سال است که معلمین در این طرح فعالیت دارند و کار میکنند امامتاسفانه نه امنیت شغلی دارند و نه حقوق مطابق با کار انجام شده و سر وقت! هیچ سهمیه ای برای معلمان در آزمون های استخدامی لحاظ نشده است. آموزش و پرورش مرتب هر ساله 28هزار معلم جذب میکند. تعداد فرهنگیانی که عضو این طرح هستند 17 هزار نفر است. کاش آموزش و پرورش بجای هزینه کردن و آزمون برگزار کردن و آموزش دادن از نیروهایی که درحال پس دادن آزمون های خودشان هستند استفاده کند.

همچنین وی خاطر نشان کرد : از آموزش و پرورش درخواست داریم اگر امکانش هست شرط سنی را برای معلمان خرید خدمات بردارند یا این که سهمیه ای در آزمون های استخدامی برای آنها در نظر بگیند که مشخص شود ما معلم هستیم. ما تقریبا 22 روز در ماه را بیمه هستیم و مابقی را باید خودمان پرداخت کنیم که هم هزینه به همراه دارد هم بر سوابق بیمه تاثیر می گذارد. این کار باید پیگیری کشوری داشته باشد.

وی در آخر افزود: ما جوان هستیم و به آینده امید داریم اما با وجود بعضی مشکلات نا امید می شویم. به جای این که هر روز اوضاع بهتر شود، اوضاع بدتر میشود. ما به امید نیاز داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار