روزبهانی: پروژه مهر مهم ترین برنامه در آموزش و پرورش است

تهران ( پانا ) - شهاب روزبهانی، معاون آموزش متوسطه و دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش منطقه چهار در بازدید از روند آماده سازی مدارس، پروژه مهر را مهم ترین و بزرگ ترین برنامه در آموزش و پرورش قلمداد کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
روزبهانی: پروژه مهر مهم ترین برنامه در آموزش و پرورش است

روزبهانی، معاون آموزش متوسطه و دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش منطقه چهار از روند اجرای پروژه مهر در مدارس بازدید کرد.

روزبهانی در حاشیه این بازدید گفت: پروژه مهر، مهم ترین و بزرگ ترین برنامه در آموزش و پرورش است و برنامه ریزی برای یک سال تحصیلی موفق، کارآمد و هدفمند در عرصه آموزشی و تربیتی در قالب پروژه مهر تعریف می شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه چهار، پروژه مهر را نمادی از همبستگی، تحول، مدیریت کارآمد و هدفمند در نظام تعلیم و تربیت دانست و افزود: توسعه نمازخانه ها، کتابخانه ها، آزمایشگاه ها و کلاس های موضوعی مدارس، ثبت نام دانش آموزان و استقرار پایه دوازدهم، ارتقاء توانمندی علمی حرفه ای مدیران و دبیران، شاداب سازی فضاهای آموزشی و پرورشی از اهداف این پروژه است که لازم است توسط مدیران محترم مدارس به آن توجه شود.
دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش منطقه چهار تاکید کرد: با توجه به نزدیک بودن زمان بازگشایی مدارس، نشست ها و بازدیدهای میدانی با هدف بررسی نقاط قوت و ضعف اقدامات انجام شده و تسریع در فعالیت های کاری باقی مانده در پروژه مهر 99 در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار