معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان خبرداد:

برگزاری دوره آموزشی تولید محتوای الکترونیکی و آموزش آنلاین

سنندج(پانا)- معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان از برگزاری دوره آموزشی 48 ساعته با عنوان «تولید محتوای الکترونیکی و آموزش آنلاین» ویژه فرهنگیان استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی تولید محتوای الکترونیکی و آموزش آنلاین

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، طالب محمدی با اعلام این خبر گفت: دوره آموزشی تولید محتوای الکترونیکی با کد 92002414 به مدت 48 ساعت « تحت وب» و به صورت جلسات چند رسانه ای تعاملی برای همکاران شاغل در رشته های شغلی« آموزگاری، دبیری، هنر آموزی، مشاوره تحصیلی، مدیریت واحد آموزشی و همکاران حق التدریس آزاد و حق التدریس مدارس غیردولتی» برگزار می شود.

وی ادامه داد: باتوجه به وضعیت موجود و شیوع بیماری کرونا و مجازی شدن بخش عمده ای از آموزش، لزوم تهیه محتوای الکترونیکی برای آموزش دانش آموزان در تمام پایه ها و دوره های تحصیلی ضروری است و همکاران شاغل به تدریس و عوامل اجرایی مدارس( مدیر و معاونین) لازم است مهارت تهیه و تولید محتوای الکترونیکی را آموزش ببینند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان تاکید کرد: همکاران عزیر می توانند برای ثبت نام در دوره به آدرس اینترنتی saminyad.ir/kurd مراجعه و ثبت نام کنند.

محمدی با بیان اینکه هزینه شرکت در این دوره آموزشی 379 هزار و 200 ریال است؛ گفت: همکاران هنگام ثبت نام باید به صورت الکترونیکی این مبلغ را پرداخت کنند.

این مقام مسئول زمان ثبت نام و شرکت در دوره و طی مراحل مربوطه را از 18 مرداد ماه جاری لغایت 28 مردادماه عنوان کرد و گفت: کابر گرامی با توجه به تاریخ های ذکر شده در جلسات آموزشی در بازه زمانی شروع تا پایان دوره در زمان دلخواه وارد مرحله دوره شده و روال آموزشی خود را طی می کند.

وی خاطرنشان کرد: محتوای دوره در سامانه مذکور جهت مطالعه بارگذاری شده و همکاران محترم می توانند با مراجعه به راهنمای استفاده از سامانه از قسمت داشبورد فراگیر روش ثبت نام، پرداخت الکترونیکی، مراحل و جلسات آموزشی و نحوه ارزشیابی و... را مشاهده و مطالعه کنند.

محمدی ادامه داد: همکاران محترم برای کسب نمره قبولی باید به ترتیب مراحل آزمون اولیه، مطالعه، تثبیت یادگیری و آزمون نهایی را در سامانه طی کنند. جمع نمراتی که از طی مراحل می توانند کسب کنند 100 امتیاز است و برای قبولی در دوره باید حداقل 60 امتیاز را کسب کنند.

وی در پایان یادآور شد: امکان صدور گواهی نامه برای همکارانی که در سال جاری بیش از 200 ساعت دوره را گذرانده اند وجود ندارد و همچنین همکارانی که قبلا این دوره را گذرانده اند، گواهی نامه صادر نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار