خبرنگاران بهابادی تجلیل شدند

بهاباد (پانا) - درنشستی که با حضور فرماندار ، رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و تنی چند از خبرنگاران در محل فرمانداری بهاباد برگزارشد از زحمات و تلاشهای خبرنگاران شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدایائی تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۱۱۳۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران بهابادی تجلیل شدند

فرماندار بهاباد دراین نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، شهید آوینی و شهدای خبرنگار جنگ تحملیلی و یاد مرحوم علی اصغر گرانمایه اولین خبرنگاربهاباد، با بیان اینکه خبرنگاران زبان گویای مردم و چشم بینای مسئولین هستند عنوان کرد: نخبگانی که حیثیت و شرف خود را در گرو اطلاع رسانی دقیق به جامعه گذاشته اند و آن را با هیچ قیمتی معامله نمی کنند.

فرماندار بهاباد با بیان اینکه خبرنگار نباید در مقابل برخورد سرد برخی از افراد، مدیران و جریان ها رسالت اصلی خویش را فراموش کند، بلکه باید در انجام رسالت مقدس خود کوشاتر گردد افزود: در این مسیری که انتخاب کردید، همواره پاسدار داشته های جامعه و کشور باشید و راه را بر مخلان آسایش ملت، انقلاب و ... کشور ببندید.

محمد مهدی خانی زاده بهابادی با اشاره به اینکه روز خبرنگار فرصت ارزشمندی است تا از تلاش‌های صادقانه اصحاب رسانه تقدیر به عمل آید افزود: روز خبرنگار فرصت خوبی است تا با اندیشه در رسالت مهم خود برای تقویت این جایگاه برنامه ریزی کنیم.

خانی زاده بهابادی تصریح کرد: خبرنگاران قشر فرهیخته ‌ای از جامعه هستند که هموار ه و با تحمل مشقات و سختی‌ها چراغ امید و روشنگری را در جامعه زنده نگه می‌دارند و در بحران‌ها و گرفتاری‌ها دوشادوش مدیران در تکاپو هستند و مسئولیت خطیر خود را به نحو مطلوب به انجام می‌رسانند.

دراین مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایائی از خبرنگاران شهرستان بهاباد تجلیل شد.

انتهای پیام /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار