مراسم تقدیر از خبرنگاران ممتاز پانا کاشمر برگزار شد

کاشمر(پانا)- جلسه تقدیر از ۱۰ خبرنگار دانش آموز کاشمر همزمان با برگزاری ویدئوکنفرانس کنفرانس ‏خبرنگاران پانا خراسان در سالن کنفرانس آموزش و پرورش کاشمر انجام شد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تقدیر از خبرنگاران ممتاز پانا کاشمر برگزار شد

حسن رمضانی معاون پرورشی و بدنی آموزش پرورش کاشمر در این جلسه ضمن تبریک دهه ولایت و هفته بزرگداشت مقام خبرنگار بر لزوم الگوگیری افراد جامعه از حضرت علی علیه السلام تاکید کرد و گفت: خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند. خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

وی ادامه: هفدهم مردادماه این روز ارزشمند اجتماعی به همه خبرنگاران، روزنامه نگاران و نویسندگان از جمله شما خبرنگاران عزیز دانش آموز تبریک می گوییم و امیدواریم که با حمایت از دانش آموزان خبرنگار و هنرمند بتوانیم آینده بهتری را برای جامعه رقم بزنیم.

رمضانی از معاون پشتیبانی آموزش و پرورش خواست که در محل اداره آموزش و پرورش فضای مناسبی را برای فعالیت خبرنگاران دانش آموز تجهیز کند تا آنان بتوانند به نحو مطلوب تری به تهیه خبر و مصاحبه اقدام کنند.

در ادامه جلسه عباسعلی شهابیان رابط خبرگزاری پانا با ارائه گزارشی از فعالیت های خبرنگاران گفت: امیدواریم که با پی گیری مسئولین مشکل اعتبار یک ساله کارت خبرنگاران حل شده و آنان بتوانند با خیال راحت تا پایان زمان تحصیل خود خبرنگار بوده و حتی بدون معرفی از طرف مدرسه به کار خود ادامه دهند.

شهابیان از مجتبی صاحب زمانی (دبیرستان کیمنش)، فرزادآسوده(دبیرستان نمونه دانش)، الهه اکبری(دبیرستان حضرت مریم(س)، به عنوان خبرنگاران منتخب استانی نام برده و دانش آموزان فاطمه روشن دل(دبستان شاهد معمار)، نیما نادری(دبیرستان نمونه دانش)،علیرضا عربی( دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی)، الهه اکبریان(دبیرستان حضرت زینب (س)، کیمیا جعفری( شاهد هاجر)و ابوالفضل حکیمی(دبیرستان هجرت) را به عنوان منتخبین شهرستان معرفی کرد که هر کدام از آنها یک تابلو که عکس آنها در حال مصاحبه به همراه تصویر 3 خبر از آنان در سایت خبرگزاری پانا چاپ شده بود دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار