نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی:

اصلاح نظام اداری باید جزء اولویت های مجلس شورای اسلامی باشد

نیشابور(پانا)- نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با خبرنگاران، در اردوگاه شهید رجایی باغرود الزام ارتباط صمیمانه مسئولان با خبرنگاران را مورد تاکید قرار داد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
اصلاح نظام اداری باید جزء اولویت های مجلس شورای اسلامی باشد

هاجر چنارانی با گرامی داشت روز 17 مردادماه و یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک عید بزرگ غدیر، گفت: افق چشم انداز سند 20 ساله ایران تا هزار و 404 بسته شده است، باید ببینیم امروز ما کجای چشم انداز تبیین شده، هستیم و قرار است برای رسیدن به این اهداف چه حرکتی انجام دهیم. در حال حاضر بیرق به دست ما و شماست و همگی باید پای کار باشیم.

وی افزود: حال که مردم شهر من در انتخابات متفاوت نگاه کردند، ما هم باید برای آنها متفاوت تلاش کنیم. بنده علاوه بر نماینده مردم، نماینده زنان جامعه نیز هستم و ملاک هایم فقط شایسته سالاری است. ما نیز باید برای خودمان افق و چشم انداز طراحی کنیم و معتقدم شاخص شهرستان نیشابور در بسیاری از موارد از شاخص استان پایین تر است.

چنارانی خاطر نشان کرد: ما باید یا اولین باشیم و یا بهترین. بر ی بهترین شدن ملاک های سختی را پیش رو داریم اما برای اولین شدن می توان برنامه ریزی کرد. باید نسبت به دیگران متفاوت نگاه کنیم، اصلاح نظام اداری باید جزء اولویت های مجلس شورای اسلامی باشد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از نظر من اولویت ها و زیر ساخت ها مشخص است. در چهار سال گذشته 264 روستا در نیشابور گازرسانی شده است. نیشابور اولین شهرستانی است که 96 درصد مردم شهر و روستا از نعمت گاز بهره مند شده اند. ساختمان اداره دارایی در این مدت ساخته و بودجه ساخت ساختمان انتظامی شهرستان و بنیاد شهید در حال پیگیری است.

هاجر چنارانی در پایان گفت: ما به دنبال این هستیم که بزرگترین دارالفنون استان را در زبرخان احداث کنیم و با وجود شهرک صنعتی شهرستان زبرخان این اتفاق می تواند یک ضرورت به شمار رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار