برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت در آموزش و پرورش شهرستان امیدیه

امیدیه(پانا)- کارشناس قرآن و عترت آموزش و پرورش شهرستان امیدیه از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی وهنری به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت در آموزش و پرورش شهرستان امیدیه

َحاتم شریفات در گفت و گو با پانا با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک امامت و ولایت و به منظور گسترش فرهنگ دینی و معنوی در جامعه، امسال نیز برنامه‌های متنوع و گسترده ای توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

او ادامه داد: دهه امامت و ولایت در برگیرنده دو عید بزرگ مسلمین و شیعیان جهان است و واقعه غدیر به حق کامل کننده رسالت همه پیامبران و راهنمای تمام مسلمین است پس باید به درستی برای نسل جوان توصیف و بیان شود.

او یادآور شد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا به منظور حفظ سلامت همه ، برنامه ها با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و با تعداد معدود با همکاری مدیریت محترم آموزش و پرورش و معاونت پرورشی این اداره و دارالقرآن امام علی(ع) به صورت فضای مجازی برگزار شد.

شریفات بیان کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری و جهت کمک مومنانه تکریم خانواده دانش‌آموزان مناطق محروم مدیریت آموزش و پرورش با همکاری دارالقرآن امام علی(ع) اقدام به توزیع غذای نذری در روز عید غدیر در بین ۴۰۰ خانوار کرده است.

گفتنی است که در این هفته برنامه هایی همچون تجلیل از سادات معظم ، برپایی پرچم ولایت در مدارس، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری(کاردستی و نقاشی بصورت کلیپ) قرآن فرهنگیان(رشته ترتیل)، ایستگاه صلواتی، اجرا ، ضبط و انتشار برنامه مولودی خوانی توسط دانش‌آموزان مداح دارالقرآن امام علی(ع)، و تشریح واقعه غدیر توسط دانش آموزان در فضای مجازی از جمله کارهایی بود که انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار