حرکت کاروان شادی «شمیم ولایت» در شهرری

شهرری (پانا) - رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری اعلام کرد کاروان شادی "شمیم ولایت" به مناسبت روز عید غدیر خم و روز تداوم خط ولایت در شهرری به راه افتاد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
حرکت کاروان شادی «شمیم ولایت» در شهرری

به گزارش اداره اوقاف ری، حجت الاسلام مرتضی صادقی اظهار کرد: کاروان شادی در سطح شهرستان ری می گردد و کاروان جشن غدیر به مفهوم تشکیل اجتماع نیست، بلکه مجریان برنامه، گروه های تواشیح و مداحان اهل بیت (ع) با حرکت در کوچه و خیابان مراسم جشن غدیر را برگزار می‌کنند.

او افزود: با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا در روز عید غدیر همزمان با برپایی کاوران های شادی در سطح شهرستان ری، توزیع ماسک های رایگان در بین مردم هم انجام شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری خاطر نشان کرد: کاروان شمیم ولایت در مسیر آستان شیخ صدوق امامزاده عبدالله(ع) ، امامزاده هادی (ع)، امامزاده ابراهیم و اسماعیل کهریزک (ع)، بقعه جوانمرد و امامزاده ابوالحسن (ع )حرکت می کند.

او به برنامه های دهه ولایت در ری اشاره و عنوان کرد: ۱۸ راس گوسفند در بین ۳۰۰ خانواده نیازمند تقسیم شد و همچنین ۸۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان و ۴۰۰ بسته نوشت افزار و لوازم التحریر هم توزیع شده است.

او خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم محرم طبق تصمیم ستاد ملی کرونا انجام می شود و اطعام و نذورات بین فقرا و مستمندان به صورت خام توزیع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار