معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد:

هفته نامه مجازی پروژه مهر1399 منتشر می‌شود

تهران(پانا)-معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از انتشارهفته نامه مجازی پروژه مهر1399 در هفته جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
هفته نامه مجازی پروژه مهر1399 منتشر می‌شود

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بهروز هاشمی در تشریح این خبر گفت: در تلاش هستیم با همکاری اداره فناوری اطلاعات و اداره روابط عمومی هفته‌نامه مجازی پروژه مهر در مجله الکترونیکی مهربانان با پوشش اطلاعات لازم، اقدامات کار گروه‌های استان و مناطق، معرفی راهکارها و گزارش‌های هفتگی راه اندازی شود.

این مقام مسئول با اشاره به جلسه شورای معاونین هفته جاری و ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در این جلسه گفت: سعی معاونت آموزش متوسطه در پروژه مهر سال جاری این است که با راه اندازی این سامانه ابتکارات و نوآوری‌های صورت گرفته در استان و مناطق را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم تا همه از آن استفاده کنند.

او با تاکید بر استفاده از قابلیت‌های شبکه شاد در این زمینه تصریح کرد: جلسه روز گذشته شورای معاونین که با موضوع پروژه مهر برگزار شد و از طریق بخش مربوط به پخش زنده شبکه شاد به صورت همزمان به سمع و نظر روسای ادارات نیز رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار