رزمایش کمک مؤمنانه در هرمزگان همچنان ادامه دارد

هرمزگان(پانا)- مدیر موکب انصار المهدی (عج) شهرستان قشم اعلام کرد در راستای رزمایش کمک مؤمنانه ده هزار پرس غذا در سیزده محله و روستای شهرستان قشم توزیع می شود. ‌

کد مطلب: ۱۱۱۳۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش کمک مؤمنانه در هرمزگان همچنان ادامه دارد

سید حامد مظلومی مدیر موکب انصار المهدی (عج) شهرستان قشم گفت: در پی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه در شرایط خاص این روزها، هیات امنای موکب تصمیم گرفت در این حوزه وارد عمل شود که در گام نخست به کمک خادمین در ماه مبارک رمضان بیش چهار هزار پرس غذا در شب قدر در محلات توزیع کند.

وی خاطر نشان کرد: در این مرحله نیز به جهت استمرار طرح و با هدف احیا و نهادینه کردن اطعام در روز عید سعید غدیر خم بنا شد در طی روزهای جمعه و شنبه با طبخ ده هزار پرس غذا در جشن این عید فرخنده سهیم باشیم که الحمدلله با کمک خادمین زحمت کش موکب و با رعایت پروتکل بهداشتی در حال انجام این رزمایش هستیم.

سید حامد مظلومی همچنین افزود: با کمک بسیج محلات و هیات امنای مساجد، سیزده محله و روستا جهت توزیع غذا شناسایی شده که بعد از بسته بندی توسط همین عزیزان بسته ها توزیع می شود.

وی در ادامه از دفتر امام جمعه، خیرین، ناحیه سپاه، سازمان تبلیغات، نیروی هوافضا و هیات رزمندگان شهرستان قشم بابت همکاری در این طرح خداپسندانه تشکر و ابراز امیدواری کرد که تا رفع این شرایط سخت همچنان رزمایش کمک مؤمنانه ادامه یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار