سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس؛

رفع مشکلات ترافیک و ریلی موجود با افتتاح پروژه زیر گذر هشت متری طی دو ماه آینده

شهرقدس (پانا)- نشست بررسی طرح اولیه زیرگذر، دیوار و حریم محدوده پل کاووسیه به ریاست سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس و با حضور نمایندگان دستگاه های اجرائی مرتبط در سالن جلسات این فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
رفع مشکلات ترافیک و ریلی موجود با افتتاح پروژه زیر گذر هشت متری طی دو ماه آینده

علیرضا ناصری پور سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس در نشست بررسی طرح اولیه زیرگذر، دیوار و حریم محدوده پل کاووسیه ضمن تبریک دهه امامت و ولایت با اشاره به مشکلات شهروندان قدس به خصوص منطقه کاووسیه بیان کرد: افتتاح پل پیامبر اعظم (ص) و مسدود شدن زیر گذر پل توسط راه آهن جمهور اسلامی ایران، مشکلاتی را برای شهروندان قدس به ویژه ساکنان کاووسیه به دنبال داشت.

او با تاکید بر کاهش مشکلات ترافیکی و ریلی شهرستان افزود: پیگیری های مسئولین به ویژه فرماندار قدس، شهرداری، شورای اسلامی و دیگر نهادهای اجرائی، منجر به احداث زیر گذر هشت متری برای کاهش مشکلات ترافیکی و ریلی شهرستان شد.

به گفته این مقام مسئول، هماهنگی های لازم جهت بررسی نقشه های اجرائی این پروژه توسط کمیته کارشناسی راه آهن جمهوری اسلامی ایران و دفتر فنی شهرداری قدس انجام شده است.

ناصری پور سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه پرنور ولایت و عید سعید غدیر خم این مژده را به شهروندان قدس می دهیم که این پروژه طی ۲ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.‌

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار