مطمئناً مبارک است روزی که بنام شماست

بافق (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی و سرپرست پانا بافق، روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۱۳۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مطمئناً مبارک است روزی که بنام شماست

در عصر انفجار دانش، ارتباطات عرصه‌ای یافته است سترگ، تا آنجا که وسعت بخشیدن به دروازه‌های پیشرفت و ترقی را عهده دار گردیده و در این وادی، قلم به دستان هنرمندانی سپرده شده است که گوهر وجودی خویش را در زلال اندیشه‌ای ناب، تطهیر نموده و صداقت و سلامت را به عنوان دری ارزنده سرلوحه امور قرار داده اند و با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند. آنان وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنهاست.


بر خود، مجموعه سازمان دانش آموزی و عضوی حقیر از خانواده پانا لازم می دانم تا ضمن سـپـاس ویـژه از اعضای خبرگزاری کانون دانش آموزی، شورای سردبیری و فعالین خبری دفتر پانا بافق ، انجمن خبرنگاری کانون فرهنگی تربیتی شهیدباهنر، رابطان خبری مدارس، روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش، مسئولان روابط عمومی انجمن ها و تشکل های دانش آموزی، این روز را تبریک گفته و آرمان های متعالیشان را آرزو کنم.


هفدهم مرداد روز خبرنگار بر تلاشگران عرصه خبر همایون باد
مهدی آخوندی
رئیس سازمان دانش آموزی بافق و سرپرست پانا | بافق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار