برگزاری مراسم تقدیر و تشکر از آگاه سازان جامعه در شهرقدس

شهرقدس (پانا) - به مناسبت روز خبرنگار مراسم تقدیر و تشکر خبرنگاران خبرگزاری ‌پانا واحد شهرقدس ، توسط آموزش و پرورش با حضور مدیر و معاون پرورشی و تربیت بدنی و چندی از مسئولین اداره آموزش و پرورش در اتاق شورای آموزش و پرورش شهرقدس برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۱۳۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم تقدیر و تشکر از آگاه سازان جامعه در شهرقدس

مراسم تقدیر و تشکر از رابطین و خبرنگاران خبرگزاری ‌پانا واحد شهرقدس توسط آموزش و پرورش این منطقه با حضور صادق محمدی مدیر، یوسف موسوی معاون پرورشی و تربیت بدنی و چندی از مسئولین اداره آموزش و پرورش در اتاق شورای آموزش و پرورش شهرقدس برگزار شد .
محمدی ، مدیر آموزش و پرورش شهرقدس ضمن تشکر از برگزارکنندگان مراسم قدردانی و عرض تبریک روز خبرنگار و یادآوری نقش بسیار مهم و پررنگ خبرنگار در جامعه اذعان کرد: در دنیای امروزی که در لحظه به لحظه‌اش اتفاقات زیاد و تصمیمات بسیاری گرفته می‌شود خبرنگاران یکی از مهم ترین عناصر در انتقال پیام‌ و خبر صحیح به جامعه هستند و مهم ترین وظیفه خبرنگاران آگاه‌سازی جامعه از اتفاقات و تصمیماتی است که بر روی کره‌ زمین در حال اجرا و وقوع است.

محمدی در ادامه اظهار کرد: خبرنگاران چشم و گوش جامعه هستند و تنها منبعی که افراد یک جامعه می توانند به طور صحیح اخبار روز را دریافت کنند و از اخبار مطلع باشند در واقع رسالت یک خبرنگار آگاه سازی جامعه به شکل صحیح و با صداقت کامل است.

مدیر آموزش و پرورش شهرقدس در ادامه تصریح کرد: اولین اصل و شرط در حرفه خبرنگاری صداقت است. خبرنگاری موفق و دارای اعتبار و اعتماد جامعه است که اخبار و واقعیت را با صداقت کامل به گوش جامعه برساند و چیزی را از دیدگان جامعه پنهان نکند. خبرنگاران بسیاری هستند که خود را آلوده کرده‌اند و از اعتماد مردم به سوی خویش سواستفاده کرده و اخبار کذب را به دست جامعه می‌رسانند که بین جامعه و دولت تفرقه افکنی کنند ولی خبرنگاران متعهد و شرافتمند ما مانند همیشه در صحنه حضور داشته‌اند و این اجازه را به این خبرگزاری شیطانی نداده‌اند که به اهداف خود که ایجاد جنگ افروزی و تفرقه‌افکنی و ایجاد دشمنی در جامعه بوده است برسند .

او در پایان تشریح کرد : خبرنگاری شغل بسیار پر خطریست. ما خبرنگاران شهید بسیار زیادی داریم که دوران هشت سال دفاع مقدس در صحنه حضور داشته داشته‌اند و به هنگام خبرنگاری به شهادت رسیدند. بسیاری از خبرنگاران ما ترور شده‌اند به دست بیگانگان به علت آشکار سازی حقیقت. برخی از خبرنگاران ما در سوریه و عراق و کشور هایی که درگیر با داعش بودند به دست گروهک تروریستی داعش به شهادت رسیدند. در واقع می توان گفت که خبرنگاران با جان و دل برای آگاه سازی جامعه زحمت می کشند. خبرنگاری یکی از شغل هاییست که وقت نمی شناسد و خبرنگاران زحمت کش ما در هر لحظه هر شبانه روز قلم به دست آماده هستند تا اخبار صحیح را به گوش مردم برسانند.
خبرنگار : آرین کشاورز مهاجر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار