خبرنگاران تجسم امانت، صداقت، آگاهی، دلسوزی و وظیفه شناسی هستند

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر و نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان در پیامی مشترک فرا رسیدن هفدهم مرداد، روز خبرنگار را تبریک گفتند.

کد مطلب: ۱۱۱۳۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران تجسم امانت، صداقت، آگاهی، دلسوزی و وظیفه شناسی هستند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر متن پیام مشترک مسعود مرسلپور فرماندار و حجت الاسلام نوروزی امام جمعه اسلامشهر به شرح ذیل است:

«ن و القلم و مایسطرون»

هفده مردادماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی هر سال یادآور مجاهدت های عزیزان حقیقت طلبی است که با هدف روایت واقعیت ها، پرچم اطلاع رسانی را بر دوش کشیده و در این امر مقدس از جان خویش نیز گذشته اند.

به راستی خبرنگاران، از پیشقراولان و طلایه داران راستین عرصه اطلاع رسانی وفرهنگ سازی در جامعه هستند و نقش انکارناپذیری در راستای اعتلای بینش سیاسی و اجتماعی مردم و بسترسازی لازم برای رشد و توسعه روز افزون جامعه ایفا می‌کنند.

این قشر فرهیخته را باید به راستی تجسم امانت، صداقت، آگاهی، دلسوزی و وظیفه شناسی دانست که وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویشند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام حوزه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید محمود صارمی و تبریک و تهنیت به مناسبت روز خبرنگار، از زحمات و همراهی بی دریغ اصحاب قلم و تلاشگران عرصه خبر و رسانه، روزنامه نگاران، خبرنگاران، عکاسان خبری و جامعه اطلاع رسانی شهرستان اسلامشهر که در تبیین و تحلیل موضوعات، انعکاس اخبار و اطلاع رسانی فعالیت‌ها و خدمات ادارات و دستگاههای مختلف اجرائی و انقلابی تلاش می کنند قدردانی نموده، سلامتی و داوم عزت و موفقیت خبرنگاران ساعی و پرتلاش شهرستان اسلامشهر را از خداوند منان مسألت می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار