پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان به مناسبت روز خبرنگار

گلستان(پانا)-به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ن والقلم ومایسطرون

17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی که در مسیر رسالت خطیر خود در عرصه اطلاع رسانی، جان خود را تقدیم کرد روز خبرنگار نام گذاری شده است تا یادآور تلاش های انسان های سختکوش و بی ادعایی باشد که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه را بر عهده دارند.
بی‌تردید تلاش‌های شبانه‌روزی فعالان عرصه خبر و رسانه با پیگیری دقیق و با پویایی، بالندگی، سرزندگی و نشاط، آگاهی و افزایش دانش اجتماعی را در عرصه فرهنگ به بطن جامعه تزریق می‌کنند که نتیجه آن برقراری یک رابطه صحیح بین مطالبات مردمی و انجام درست وظیفه از سوی مسئولین است که محصول آن بهبود شرایط فرهنگی و ارتقاء سطح آگاهی جامعه است که به لطف خداوند رسانه‌ها در جمهوری اسلامی ایران و به برکت خون شهدای خبرنگار، در انعکاس حقایق و واقعیت‌های جامعه و خدمات گسترده خدمت گذاران ملت، بهتر از گذشته انجام می‌دهند.
اینجانب 17 مرداد روز خبرنگار را به همه خبرنگاران، روزنامه نگاران بخصوص خبرنگاران حوزه تعلیم و تربیت تبریک و تهنیت عرض می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار