برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران پانا گناباد

گناباد (پانا)- مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال پانا شهرستان گناباد و جشن ویژه عید غدیر خم در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران پانا گناباد

حسین احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد در این مراسم ضمن تبریک عید قربان، عید غدیر خم، دهه امامت و ولایت و هم چنین گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی(روز خبرنگار) خاطرنشان کرد: واقعه غدیر در جهان اسلام جایگاه ویژه ای دارد، یکی به سبب اصل ضرورت وجود امام و دیگری به دلیل ویژگی های رهبر در جامعه.

وی افزود: غدیر، تکمیل کننده جریان رسالت است، از ین رو شناخت غدیر از ضروری ترین شناخت های اعتقادی است.

احمدی بیان کرد: در نگاه مذهب تشیع در مقایسه با سایر فرق اسلامی با حضور ولی، جریان پیوند با مبانی و اهداف رسالت پیامبران استمرار دارد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی گناباد نیز در این مراسم ضمن تبریک این عید بزرگ، خبرنگاری را یک رسالت خطر در جامعه دانست و افزود: غدیر علاوه بر جایگاه قلبی و اعتقادی از ابعاد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هم حائز اهمیت وحتی درک درست از آن می تواند محور وحدت جوامع اسلامی باشد.

در پایان مراسم، از خبرنگاران فعال در حوزه پانا آقایان طالب الحق ، قاسم زاده و خانم هوشمند تجلیل شد ، همچنین ضمن تشکر از مدیر و پرسنل هنرستان فدک، از سادات شاغل در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گناباد نیز تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار