مدیر سازمان دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری :

خبرنگاران، طلایه داران جبهه آگاهی و زبان گویای جامعه اند

شهرکرد(پانا) - روز خبرنگار فرصتی برای قدر دانی از تلاش های وقایع‌ نگارانی است که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏دارند و خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‏گیرند.

کد مطلب: ۱۱۱۳۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران، طلایه داران جبهه آگاهی و زبان گویای جامعه اند
حبیب الله رضایی مدیر سازمان دانش آموزی استان چهارمحال وبختیاری به مناسبت روز خبرنگار گفت: 17 مرداد، روز خبرنگار، فرصتی برای قدردانی از طلایه داران جبهه آگاهی و چشمان بینا و زبان گویای مردم جامعه است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و همکاران پرتلاشش در عرصه خبرنگاری افزود: خبرنگاری شغل پرمخاطره و حساسی است که جز عشق و علاقه و حس ذاتی مسئولیت پذیری اجتماعی، عامل دیگری نمی تواند خبرنگار را به تکاپو وا دارد. او همواره باروحیه حق طلبی و با نگاه تیزبین و قلم پاکش خواب آرام را از چشمان صاحبان زر و زور و تزویر دور می کند و با اخبار و گزارش های مستند خود یاریگر مسئولان متعهد، در پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رضایی ادامه داد: این روز را به کلیه خبرنگاران مخصوصاً خبرنگاران دانش آموز خبرگزاری پانا،که قدمهای کوچک اما استوارشان را در این راه روشن قرار داده اند تبریک می گویم و امیدوارم ورودشان به این عرصه در آینده دروازه های بزرگ مردم سالاری را بیش از پیش بگشاید و چراغ حق طلبی و عدالت را در کشور عزیزمان ایران پرنور تر سازد.

او در پایان یادآور شد: ما امسال به یاری خدا و با سعی وتلاش برنامه ریزی شده سعی خواهیم کرد تا ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی، نوجوانان و جوانان علاقمند به حرفه خبرنگاری را در قالب برنامه های آموزشی و پشتیبانی، در خبرگزاری پانا که متعلق به کلیه دانش آموزان است جذب کرده و آنان را با مهارت های بروز و آموزش های جدید در زمینه تعامل های اجتماعی آشنا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار