ویژه برنامه‌های حرم عبدالعظیم حسنی (ع) از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود

شهرری (پانا) - ویژه برنامه تلویزیونی عید غدیر خم در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) از پنجشنبه ۱۶مرداد ماه به مدت سه روز از ساعت ۱۲ ظهر با حضور سخنرانان و مداحان از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۱۳۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه‌های حرم عبدالعظیم حسنی (ع) از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، ویژه برنامه تلویزیونی عید غدیر خم در این آستان پنجشنبه ۱۶ مردادماه با سخنرانی حجت الاسلام سید محمدباقر علم الهدی و مدیحه سرایی حاج علی فراهانی، و جمعه ۱۷ مرداد ماه با سخنرانی حجت الاسلام سید مهدی حائری زاده و مدیحه سرایی حاج احمد شربیانی بدون حضور جمعیت برگزار می شود.

این گزارش می افزاید: همچنین در سالروز عید سعید غدیر خم مصادف با شنبه ۱۸ مرداد ماه با سخنرانی حجت الاسلام کاظم صدیقی و مدیحه سرایی حاج احمد نیکبختیان از قاب شبکه قرآن و معارف سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است، با توجه به تدابیر و اقدامات پیشگیرانه در خصوص شیوع ویروس کرونا این برنامه بدون حضور زائرین و مستمعین خواهد بود و علاقه مندان می توانند از شبکه قرآن سیما این برنامه را مشاهده کنند.

حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در پانزدهم شوال (۲۵۲ ه. ق)، در شهرری وفات یافت، آن حضرت به این علت که متوکل عباسی شرایط نامساعد و وحشتناکی برای زندگی و فعالیت نوادگان پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) فراهم آورده بود به شهرری هجرت کرد زیرا در این شهر زمینه‌های مساعد شیعی و انقلابی وجود داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار