معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان:

جلسات قطبی کارگروه ساماندهی پروژه مهر سال تحصیلی 1400-99 برگزار شد

زنجان (پانا) - جلسات قطبی کارگروه ساماندهی پروژه مهر سال تحصیلی برای سال تحصیلی آینده به منظور بررسی تخصصی وضیعت ساماندهی و سازماندهی مناطق 14 گانه استان برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۱۳۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسات قطبی کارگروه ساماندهی پروژه مهر سال تحصیلی 1400-99 برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، بیت اله احمدی نژاد معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان، گفت: جلسات قطبی کارگروه ساماندهی براساس برنامه زمان بندی از 4مرداد ماه تا 11 مرداد به صورت قطبی و با حضور روسای مناطق ،معاونین آموزشی و پرورشی و کارشناسان مناطق و روسای دوره های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه و طرح و برنامه اداره کل در مناطق تشکیل شد.

احمدی نژاد ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مناطق از مجموعه اقدامات صورت گرفته در راستای سازماندهی بهینه نیروی انسانی، تصریح کرد: در این جلسات به تهیه برنامه راهبردی با توجه به شرایط کرونایی برای شروع سال تحصیلی، تدوین برنامه سند تحول بنیادین در سال 1399 و استفاده از تمام ظرفیت های برنامه شاد تاکید شد.

وی در ادامه افزود: این جلسات با هدف بررسی وضعیت ساماندهی و سازماندهی عوامل آموزشی و تربیتی سال تحصیلی 400-99 و سنجش میزان آمادگی مناطق برای شروع سال تحصیلی برگزار شد و طی آن وضعیت ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد، نقل و انتقال نیروها، میزان بازنشستگی نیروها، استمرارخدمت نیروهایی که در آستانه بازنشستگی قرار دارند،دوره های آموزش کوتاه مدت،ثبت ابلاغ کارکنان در بکفا، وضعیت سازماندهی نیروها در مدارس، میزان کمبود نیروی انسانی مناطق و نحوه تامین آنها به صورت تخصصی بررسی شد.

احمدی نژاد با اشاره به بررسی چالش ها و مشکلات حوزه ساماندهی نیرو در این جلسات ابراز داشت: نحوه هدایت تحصیلی دانش آموزان در شاخه های نظری و مهارتی،سازماندهی عوامل اجرایی نیز در این جلسات مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار