تقدیر از برگزیدگان مسابقه های مجازی « در خانه می مانیم » و « معلم من »

رشت (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در این مسابقات که به صورت مجازی در اسفند و اردیبهشت ماه گذشته به صورت مجازی برگزار شد، از 280 دانش آموز و فرهنگی برگزیده به صورت ویدئو کنفرانسی تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از برگزیدگان مسابقه های مجازی « در خانه می مانیم » و « معلم من »

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جمیل عباسی غریب با اشاره به شیوع کرونا از اسفند ماه 98 و لغو بسیاری از برنامه های فرهنگی به صورت حضوری اظهارکرد: در این راستا 2 هزار اثر در مسابقه مجازی « در خانه می مانیم » و 170 اثر در مسابقه « معلم من » از 23 شهر استان شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه این دو جشنواره، 235 دانش آموز و 45 فرهنگی توانستند حائز رتبه های برتر شوند که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی همزمان از آنان به صورت ویدئو کنفرانسی در ادارات آموزش و پرورش مناطق تجلیل شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان افزود: جوایز این مسابقات از محل تولیدات کانون های فرهنگی و تربیتی استان در راستای حمایت از کانون ها در سال جهش تولید به برندگان این مسابقات اهدا شد.

در پایان این برنامه از فرزند یکی از شهدای مدافع سلامتِ شرکت کننده در مسابقه با هنر در خانه می مانیم در لاهیجان قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار