برنامه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیر با 116 برنامه ابلاغ شد

دیر(پانا)_ مدیر و رییس شورای هماهنگی و اجرای سند تحول از ابلاغ 116 برنامه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
برنامه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیر با 116 برنامه ابلاغ شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیر ، احمد عبدالله زاده اظهار کرد : بسته و برنامه های سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ آموزش و پرورش شهرستان دیر با تعداد ۱۱۶ برنامه و ۵۱۷ فعالیت در تاریخ 99.5.14 ابلاغ شد.

رییس شورای هماهنگی و اجرای سند تحول گفت: در راستای تحقق عملی سند تحول، کارگروههای مربوطه در سطح مدیریت و با حضور معاونین و کارشناسان مربوطه تشکیل شد.

وی افزود: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی از طرف اداره کل، برنامه ها طی چندین جلسه که با حضور کارشناسان مربوطه صورت گرفته بود تهیه شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر اذعان کرد: در این راستا با عنایت به تفاوت شرایط و بر اساس مقتضیات منطقه برنامه های اولویت دار انتخاب شده و در قالب برنامه سالانه این مدیریت صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه سند تحول در بخش های مختلف تعلیم و تربیت دارای برنامه ای مشخص است افزود: این مدیریت در سال تحصیلی جدید و با عنایت به سند تحول بنیادین و همچنین برنامه ها و دستورالعمل های ارسال شده از طرف اداره کل تدوین شده اند

عبدالله زاده در راستای تامین منابع و امکانات مورد نیاز اجرایی این سند گفت: زیر ساخت های ما در بحث منابع و امکانات را باید با تدابیر و خلاقیت های مدیران حل کنیم که دراین راستا بحث مشارکت های مردمی و خیرین که در سند تحول بنیادین بیان شده است بسیار حایز اهمیت خواهد بود.

عبدالله زاده افزود : برنامه ها و فعالیت های سند تحول باید از کف مدرسه شروع شود و در این سند مدارس دولتی و غیر دولتی برای اجرا همه یکسان دیده شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار