مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

ایجاد اولین بانک محتوای آموزشی دروس دوره متوسطه در استان

بوشهر(پانا)_ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت با توجه به ضرورت توسعه آموزش‌های مجازی، اولین بانک محتوای آموزشی دروس دوره متوسطه در استان ایجاد شده است.

کد مطلب: ۱۱۱۳۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد اولین بانک محتوای آموزشی دروس دوره متوسطه در استان

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر ، علیمراد کرمی با اشاره به شرایط کرونایی جامعه اظهار کرد: در این شرایط، سناریورهای سه گانه آموزش حضوری، تلفیق آموزش حضوری- غیرحضوری و آموزش غیرحضوری برای بازگشایی مدارس طراحی شده است.

وی با بیان اینکه استفاده از این سناریورها با تصویب ستاد کرونا و بر اساس وضعیت شیوع ویروس کرونا در هر استان و منطقه است، تصریح کرد: با توجه به فعالیت شبکه شاد به عنوان شبکه اختصاصی وزارت آموزش و پرورش، آموزش مجازی در همه سناریورها بخشی از فرایند آموزش است.

کرمی ادامه داد: در این راستا، دبیران کوشا و خلاق استان، در ایام تعطیلات تابستانی با تولید محتوای آموزشی از دروس دوره متوسطه اول و دوم، اولین بانک بومی محتوای آموزشی را ایجاد کرده اند که به زودی این بانک آموزشی - مجازی در مراسمی رسمی رونمایی می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه 600 فیلم آموزشی برای دوره متوسطه اول آماده شده است، خاطرنشان کرد: فیلم های آموزشی بر رویتارنمای آپارت اداره تکنولوژی آموزشی آموزش و پرورش استان بوشهر به آدرس www.aparat.com/gao بارگذاری می شوند.

وی اضافه کرد: آماده سازی محتوای آموزشی دروس دوره متوسطه دوم نیز شروع شده است و امیدواریم تا قبل از بازگشایی مدارس، این مهم به پایان برسد.

کرمی در خصوص مناطقی که دسترسی به اینترنت ندارند، گفت: محتوای این بانک در قالب لوح‌ فشرده در اختیار دانش آموزان این مناطق قرار می گیرد.

کرمی در پایان با بیان اینکه بیش از 300 نفر از فرهنگیان استان و عوامل اجرایی در این حرکت علمی مشارکت داشته اند، گفت: امیدواریم این حرکت به توسعه عدالت آموزشی و ایجاد فرصت برای همه فرهنگیان خلاق و توانای استان کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار