پویش تأمین نوشت افزار ایرانی ، اسلامی با حفظ کرامت و حرمت دانش آموزان

اسلامشهر (پانا) - مراسم آغاز پویش همکلاسی مهربان با شعار یک کاسب ،یک دانش آموز با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران در آموزشگاه مشکوه نور آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
پویش تأمین نوشت افزار ایرانی ، اسلامی با حفظ کرامت  و حرمت دانش آموزان

در این برنامه باستان جانشین سازمان بسیج دانش آموزی کشور در سخنانی اظهار کرد: سازمان بسیج دانش آموزی با کمک مستمر معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و تشکل های دانش آموزی ، اتحادیه انجمن های اسلامی و هلال احمر پویش همکلاسی مهربان را در سطح 108 هزار واحد آموزشی سراسر کشور با همیاری مجموعه نیروهای آموزش و پرورش و دانش آموزان با هدف تأمین نوشت افزار ایرانی ، اسلامی و حفظ حرمت و کرامت دانش آموزان از نزدیک ترین بازار محل سکونت آنها را اجرا خواهند کرد.

او در ادامه بیان کرد: از دیگر اهداف ما با توجه به سند تحول بنیادین ترویج فرهنگ احسان و انفاق و حمایت از رونق تولید داخلی در سال جهش تولید است که هیچ دانش آموزی در سال تحصیلی جدید نیازمند لوازم التحریر نباشد.

سردار حسن زاده فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران نیز در سخنانی با گرامی داشت ایام عید غدیر خم و دهه ولایت و امامت تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از آغاز تلاش کردند این انقلاب را شکست دهند و با حضور مردم و منویات رهبری مأیوس شدند و نقطه عطف ناامیدی آنان حضور نوجوانان و جوانان در تمامی صحنه ها است که با فرهنگ کمک مومنانه و سایر پویش ها عجین هستند.

او گفت : در گام دوم انقلاب اسلامی نیز ما شاهد حضور ملت ایران اسلامی ،همراه با جوانان غیور ،انقلابی و با عظمت خود در تمامی پویش های اجتماعی خواهیم بود.

سخنرانی جانشین رئیس سازمان بسیج اصناف کشور و اجرای گروه سرود میعاد از جمله دیگر برنامه های این مراسم بود.

در مراسم پویش همکلاسی مهربان ،معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ،عضو ودبیر هیأت رئیسه و مدیر اجرایی اتاق اصناف کشور ،شهردار ، فرمانده و نماینده ولی فقیه سپاه سید الشهدا (ع)،مدیر و کارشناسان اداره آموزش و پرورش اسلامشهر نیز حضور داشتند.

خبرنگار : حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار