مدیر دانش آموزی استان کردستان به پانا خبر داد:

پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان به مناسبت روز خبرنگار

سنندج(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با صدور پیامی، فرارسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران پر تلاش استان تبریک گفت .

کد مطلب: ۱۱۱۳۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان ، رشید قربانی با گرامیداشت 17 مرداد ، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت و از اهتمام، تلاش های شبانه روزی ، همکاری و همراهی خبرنگاران در اجرای برنامه های آموزش و پرورش استان تشکر کرد .

متن پیام مدیر کل آموزش و پرورش کردستان به شرح ذیل است :

» ن والقلم و ما یسطرون «

17مرداد، روز پاسداشت زحمات بی‌وقفه انسان‌های خستگی ناپذیری است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم برداشته و در جهت روشنگری و تنویر افکار عمومی تلاش می کنند. خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی بخشی و عامل حضور بالنده و اثر بخش آحاد مردم در صحنه‌های سرنوشت ساز هستند و روز خبرنگار، یادآور اراده و عمل مجاهدانه مردان و زنانی است که برای بازگویی حقیقت ، پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته اند که این حضور فعالانه شایسته تقدیر و سپاس است .

آموزش و پرورش با ذینفعان و مخاطبان گسترده و رسالت عظیم خود یعنی تعلیم و تربیت نسل آینده ساز، همواره به تعامل دو سویه و همکاری موثر اصحاب رسانه در عملیاتی کردن برنامه های خود نیازمند بوده و خبرنگاران فرهیخته نیز با همراهی ارزشمند خود ، این دستگاه بزرگ را در اجرای برنامه های تحولی و سیاست های ابلاغی یاری می کنند تا هر روز شاهد شکوفایی استعدادهای درخشان دانش آموزان این خطه از میهن اسلامی باشیم.

با گرامیداشت 17 مرداد و یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه و تبریک روز خبرنگار، همراهی و اهتمام مدیران محترم رسانه های گروهی استان و زحمات کلیه خبرنگاران تلاشگر و فعالان عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در پوشش خبری فعالیت ها و انعکاس رویدادهای آموزش وپرورش استان را ارج نهاده ، از زحمات موثر همگان تقدیر و تشکر می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار