شناسایی بیش از ۴ هزار خانواده نیازمند دریافت بسته معیشتی در محمودآباد

ساری (پانا) - ‍ ‍ ‍ فرمانده سپاه شهرستان محمودآباد از شناسایی ۴ هزار و ۴۹۳ خانواده نیازمند دریافت بسته‌های معیشتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی بیش از ۴ هزار خانواده نیازمند دریافت بسته معیشتی در محمودآباد

سرهنگ اسماعیل ابراهیم نژاد در نشست با خبرنگاران، با اشاره به اینکه رزمایش کمک‌های مومنانه در سه مرحله برگزار می‌شود، از ۴۴۹۳ خانوار نیازمند برای دریافت بسته های معیشتی خبر داد و گفت: «تا کنون در مرحله اول کمک های مومنانه ۹۰۵۶ بسته تهیه و به دست نیازمندان رسیده است.»

او اعلام کرد که لوازم تحریر و پوشاک دانش‌آموزان نیز در کنار بسته‌های معیشتی به خانواده‌های نیازمند و افراد و مشاغل آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا اهدا می‌شود.

به گفته ابراهیم‌نژاد در سه حوزه از خواهران حدود ۲۰هزار بسته فرهنگی و هنری شامل پیکسل و آیات و حدیث و محتوا های مورد علاقه کودکان تهیه شده است و در روز عید غدیر نیز ۱۸ هزار بسته غذای گرم در حوضه خواهران بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه در ادامه این اقدامات از تهیه ۵۷۷ بسته کمک در جهیزیه دو خانوار، اهدای مبالغی کارت هدیه تامین پوشاک تعدادی از نیازمندان، تهیه تعدادی تلفن همراه برای دانش آموزان نیازمند و پخش ۱۴۴۹۲ پرس عذای گرم و گوشت قربانی در روز عید قربان که با کمک مردم و خیرین در مرحله اول انجام شده خبر داد.

ابراهیم نژاد تصریح کرد: «مرحله اول از عید قربان تا عید غدیر و مقطع دوم رزمایش در ماه محرم با کمک نذورات مردم و مقطع سوم از اربعین تا شهادت امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.»

فرمانده سپاه اعلام کرد: «محوریت رزمایش در مرحله اول و دوم پایگاه مقاومت است و فرمانده پایگاه هر روستا با کمک هیات امنا و دهیار مشکلات محل را شناسایی و حل می‌کنند.»

فرمانده سپاه محمودآباد خاطرنشان کرد که سه‌شنبه هفته آینده حدود ۵۰۰ بسته معیشتی در مصلی با حضور فرمانده سپاه کربلا ، فرماندار و امام جمعه محمودآباد پخش خواهد شد.

خبرنگار: سوگند شکری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار