توزیع بسته های معیشتی غدیر همدلی به همت کانون فرهنگی تربیتی اندیشه منطقه ۸

تهران(پانا) - با نزدیک شدن به عید بزرگ شیعیان، غدیر خم، روز چهارشنبه 15 مردادماه 1399 توزیع بسته های معیشتی مخصوص نیازمندان در کانون فرهنگی و تربیتی اندیشه منطقه 8 انجام پذیرفت.

کد مطلب: ۱۱۱۳۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بسته های معیشتی غدیر همدلی به همت کانون فرهنگی تربیتی  اندیشه منطقه ۸

همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم، برای چندمین سال متوالی اما اینبار با ظاهری متفاوت، اطعام روز عید غدیر به همت کانون فرهنگی تربیتی اندیشه با توزیع بسته های معیشتی بین خانواده دانش آموزان نیازمند منطقه ۸ انجام پذیرفت.

در همین خصوص طلعت کرمی، مدیر کانون تربیتی و فرهنگی اندیشه گفت: همه ساله مراسم اطعام روز عید سعید غدیر خم با عنایت به کلام امام صادق(ع) که فرمود، "غذا دادن به یک نفر در روز عید غدیر مانند اطعام همه پیامبران و صدیقان است"، توسط کانون اندیشه انجام می پذیرد. امسال نیز همچون سنوات قبل و با هدف لبیک گویی به ندای رهبر معظم انقلاب، با توجه به شرایط کنونی و وضعیت اقتصادی خانواده ها، اطعام روز عید در قالب بسته های معیشتی با دقت به پروتکل های بهداشتی در بین مدارس محروم منطقه توزیع شد.

به گفته کرمی بسته های معیشتی شامل: برنج ایرانی، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، روغن و تخم مرغ با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی بسته بندی شد.

هم چنین هیأت مجازی کانون فرهنگی تربیتی اندیشه، هم زمان با توزیع بسته های معیشتی، به پخش مولودی و سخنرانی در مدح امیرالمومنین(ع) و فضایل عید سعید غدیر خم مشغول بود.

در پایان باصری، کارشناس مسئول فرهنگی و هنری منطقه 8 ضمن ابراز خرسندی از این همدلی غدیرانه، از مدیریت و پرسنل کانون اندیشه تشکر کرد و بر بزرگداشت غدیر درهیأت مجازی کانون تا روز عید سعید غدیر خم تاکید نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار