نشست برون سپاری بخشی از امور اداره بازنشستگی شهر تهران

تهران (پانا) - نشست تفاهم نامه برون سپاری بخشی از امور اداره بازنشستگی با شرکت های تامین کننده سازمان تنظیمات و مقررات رادیویی و دفاتر پیشخوان دولت با حضور محسن بهارلو، معاون پشتیبانی و توسعه اداره کل شهر تهران و محمدرضا میرزایی، رییس اداره بازنشستگی شهر تهران و ابوالقاسمی، مسئول ذی حساب اداره کل شهر تهران و مسئولین شرکت های تامین کننده دفتر پیشخوان دولت در محل اداره کل شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست برون سپاری بخشی از امور اداره بازنشستگی شهر تهران

در این نشست بهارلو با ابراز امیدواری از اینکه این نوع طرح ها بتواند به رفاه حال بازنشستگان فرهنگی کمک کند، گفت: در حوزه بازنشستگی شهر تهران بیشترین تعداد را در کل کشور داریم و روند افزایشی دارد. 120هزار بازنشسته داریم که رقم کمی نیست و باتوجه به سابقه خدمتی همکاران تهران برآوردمان این است که این تعداد افزایش پیدا می کند.
وی افزود: خدمات زیادی در حوزه بازنشستگی ارایه می شود. نکته این است که باید سعی کنیم هزینه های شان کم شود. هم هزینه رفت و آمد برای بازنشسته ها به لحاظ مالی و روانی زیاد است و هم در تهران مشکلات آلودگی و ترافیک مزید بر مشکلات است و هرچه بازنشستگان کمتر رفت و آمد داشته باشند، بهتر است. باتوجه به این مهم باید از طریق دفاتر پیشخوان خدماتی ارایه کنیم که این نوع رفت و آمدهای بازنشستگان فرهنگی مان کمتر شود. البته این اقدام در حوزه آموزش و پرورش کار اول است و کار سخت پیش می رود. هم در استانداردسازی فرآیند، کار زیادی می برد و هم از جهت اینکه کار جدیدی است سازمان ها دغدغه های خود را دارند که باید تلاش کنیم مرتفع شود. با تلاشی که شد به اینجا رسیدیم که بتوانیم گام اول را برداریم و یک مسیر توسعه ای و تکاملی را طی کنیم.
بهارلو گفت: گام اول برای ما مهم است و اگر این ترس بریزد و بازخوردها را به خوبی مدیریت کنیم، هم شرکت برنده این مهم شده است و هم برای آموزش و پرورش خوب است. ما به دنبال کوچک سازی هستیم. این اقدام برای مردم و فرهنگیان که دریافت کننده خدماتند مهم است. امروز عزیزان ما بتوانند بدون دغدغه خدمت استاندارد شده ای را دریافت کنند. این موضوع جدی نگاه شود. زیرا مسیری است که باید استمرار داشته باشد.
بهارلو با اشاره به اینکه تهران پیشانی آموزش و پرورش است، گفت: تهران فعالیتهایش الگو می شود و اگر آموزش و پرورش با این تعداد نیرو برایش میسر شود طبعا برای سایرین هم ممکن می شود. نگاه نوآورانه به این موضوع وجود دارد تا بتوانیم از پتانسیل بیرونی دستگاه با کیفیت بهتر استفاده کنیم.
همچنین محمدرضا میرزایی، رییس اداره بازنشستگی شهر تهران ضمن تبریک عید مبارک غدیرخم گفت: ما نهایت تلاش مان را کردیم تا از این تهدید جدی ویروس منحوس کرونا بهترین بهره برداری را بکنیم و فرصتی برای بازنشستگان عزیز و محترم جهت ارائه خدمات بهتر و تکریم بیشتر از آنان ایجاد کنیم.

وی افزود: سعی کردیم بازنشستگان در این ایام حساس کمتر مجبور به تردد شوند و بتوانند خدمات لازم و مورد نیازشان را در نزدیکی منزل و یا حتی در منزل خود دریافت کنند.

در انتهای جلسه هر کدام از شرکت کنندگان نظر خود را درباره این اقدام مهم بیان کردند و مرحله به مرحله اجرا شدن کار به نمایش گذاشته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار