مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی :

آغاز امتحانات نهایی نوبت شهریور ماه از 22 مرداد ماه

بجنورد (پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی خبر داد امتحانات نهایی نوبت شهریور ماه از 22 مرداد ماه آغاز می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۳۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز امتحانات نهایی نوبت شهریور ماه از 22 مرداد ماه

عباس سعیدی در ستاد امتحانات ضمن تشکر از اداره سنجش اداره کل اظهار کرد: طبق پیش بینی و آمار ارائه شده حدود 6 هزار دانش آموز در امتحانات شهریور شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: امتحانات نهایی نوبت شهریورماه ۱۳۹۹ تمامی رشته‌های سال سوم دوره متوسطه (نظری، فنی و حرفه‌ای)، پیش‌دانشگاهی و پایه دوازدهم در بازه زمانی ۹۹/۵/۲۲تا ۹۹/۶/۱۳و با رعایت پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به‌ویژه حفظ فاصله اجتماعی و استفاده اجباری از ماسک توسط دانش آموزان و عوامل اجرایی برگزار می‌شود.

سعیدی افزود: 64 هزار و 999 برگه امتحانی بر اساس نفر درس صحیح شد که بیش از 81 درصد از دانش آموزان براساس نفر درس در امتحانات نمره قبولی کسب کردند.

وی گفت: یکی از راهبردی ترین فعالیت های آموزش و پرورش خروجی آموزش یا سنجش است و خوشبختانه در بیشتر دروس شاهد رشد تحصیلی بودیم.

سعیدی ادامه داد: امتحانات جهش تحصیلی با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود.

سعیدی در خصوص ثبت نام دانش آموزان در مدارس افزود: تمامی اقدامات پروژه مهر از قبیل سازماندهی نیروها، نقل و انتقالات داخلی استان اعم از ابتدایی و متوسطه و ثبت نام دانش آموزان در مدارس طبق دستورالعمل به خوبی در حال انجام است.

سعیدی گفت: امسال 17هزار و صد دانش آموز در کنکور سراسری با هم رقابت می کنند که مسئولیت برگزاری کنکور برای 10هزار دانش آموز به عهده آموزش و پرورش و 7هزار مابقی بر عهده دانشگاه آزاد است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل نیز در این جلسه گفت: سالن های ورزشی برای برگزاری امتحانات در اختیار ستاد امتحانات است و پیشنهاد می شود مراقبین سلامت این اداره جهت رعایت هرچه بهتر پروتکل های بهداشتی به کار گرفته شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار