معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان غربی :

رعایت پروتکل های بهداشتی الویت فرآیند ثبت نام مدارس است

ارومیه (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در بازدید از مدارس گفت رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از ازدحام الویت فرایند ثبت نام مدارس است.

کد مطلب: ۱۱۱۳۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
رعایت پروتکل های بهداشتی الویت فرآیند ثبت نام مدارس است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، معاون آموزش متوسطه با همراهی رئیس اداره آموزش و پرورش عشایر استان صبح امروز از فرآیند ثبت نام مدارس در مدارس نواحی یک و دو ارومیه بازدید کرد.

«مهین منافی» معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در این بازدید با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی الویت فرایند ثبت نام مدارس است؛ اظهار کرد: مدیران و عوامل اجرایی مکلفند از ازدحام اولیا و مراجعین ثبت نام با تدابیر خاص چون شماره دهی، زمانبند ، استفاده از تمام ظرفیت عوامل اجرایی و تقسیم کار، داشتن باجه های متعدد برای پذیرش مراجعین دسته بندی مراجعین به مراجعین متفرقه وثبت نامی از ازدحام و روند شیوع بیماری کووید 19 ممانعت به عمل آورند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: به غیر از مدارس شاهد و استعدادهای درخشان و نمونه بقیه مدارس اعم از عادی و هیات امنایی می توانند تنها وجه بیمه وکتاب را اخذ کنند و دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت نام ممنوع بوده و با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: افزایش ظرفیت کلاس برای دانش آموزان کاردانش وفنی حرفه ای در رشته مختلف باید با جدیت پی گیری شود تا در سالهای آتی رشد 50 درصدی اموزشهای فنی و مهارتی در استان محقق شود.

منافی تاکید کرد: به هیچ وجه دانش آموزان پایه های میانی به غیر از دانش آموزان انتقالی سایر مناطق و مدارس مستقیما به مدارس جهت ثبت نام مراجعه نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار