برگزاری مجازی مسابقات قرآن عترت و نماز دستاوردی جدید برای آموزش و پرورش محسوب می شود

مشهد(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه بازدید از روند برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور گفت: برگزاری مجازی این دوره از مسابقات دستاوردی جدید برای آموزش و پرورش محسوب می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۳۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مجازی مسابقات قرآن عترت و نماز دستاوردی جدید برای آموزش و پرورش محسوب می شود

قاسمعلی خدابنده در جمع خبرنگاران گفت: سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد به میزبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی در حال برگزاری است، در راستای شعار "مدرسه تعطیل می شود اما تربیت تعطیل نمی شود" برگزاری مجازی این دوره از مسابقات دستاوردی جدید برای آموزش و پرورش محسوب می شود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در مراحل مدرسه ای، منطقه ای، شهرستانی و استانی نیز برگزار شده است، تصریح کرد: یک هزار و ١٠٠ دانش آموز منتخب سراسر کشور به مرحله مقدماتی کشوری راه یافته اند که از این میان ٣٣٠ دانش آموز برگزیده، اکنون در محله پایانی این دوره از مسابقات مشغول رقابت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به حضور 20 داور قرآنی از سراسر کشور در این دوره از مسابقات افزود: در این دوره از مسابقات از حضور ٢٠ داور قرآنی از سراسر کشور بهره مند شده ایم که در ١٠ سالن و به مدت ۴ روز این مسابقات را داوری خواهند کرد.

وی در خصوص نحوه برگزاری این دوره از مسابقات گفت: دانش آموزان شرکت کننده در منزل و یا در ادارات آموزش و پرورش محل زندگی خود ارائه خود را انجام می دهند و داوران به صورت مجازی و زنده داوری آثار را انجام خواهند داد.

خدابنده افزود: هفته آینده نیز آموزش و پرورش استان میزبان مسابقات مجازی قرآن فرهنگیان سراسر کشور خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار