محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته اعلام شد

تهران (پانا) - پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته اعلام شد

به گزارش سایت پلیس، با توجه به تعطیلات پایان هفته و نیز به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت ها و ممنوعیت های تردد از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در محورهای ذیل به اجرا در می آید.

۱ - تردد موتور سیکلت

از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۵ الی ساعت ۶ روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۹ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

- تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲ - محور کرج - چالوس

الف - تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس همچنان ممنوع است.

(موج رفت)

ب - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲روز های چهارشنبه و پنجشنبه تاریخ های ۱۵ و ۹۹/۰۵/۱۶ الی ساعت ۲ روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران - شمال ممنوع است.

در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انوع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه و پنجشنبه تاریخ های ۱۵ و ۹۹/۰۵/۱۶ الی ساعت ۲ روزهای بعد از کرج (دو راهی شهرستانک) و آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

(موج برگشت)

پ - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه و شنبه تاریخ های ۱۷ و ۹۹/۰۵/۱۸ الی ساعت ۲ روزهای بعد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای جمعه و شنبه تاریخ های ۱۷ و ۹۹/۰۵/۱۸ الی ساعت ۲ روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزاده راه تهران - شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

۳ - محور هراز

الف - تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب - تردد کلیه کامیون ها، کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۵ از محور هراز ممنوع است.

پ - تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه تاریخ های ۱۶، ۱۷و ۹۹/۰۵/۱۸ الی ساعت ۲ روزهای بعد از محور هراز ممنوع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار