دبیر یازدهمین جشنواره دوسالانه عکس رشد منصوب شد

تهران (پانا) - رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در ابلاغی پرویز قراگوزلی را به سمت دبیری یازدهمین جشنواره دوسالانه عکس رشد منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
دبیر یازدهمین جشنواره دوسالانه عکس رشد منصوب شد

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، حسن ملکی رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در ابلاغی پرویز قراگوزلی را به سمت دبیری یازدهمین جشنواره دوسالانه عکس رشد منصوب کرد.

در بخشی از این ابلاغ آمده است: «نظر به تعهد، شایستگی، شناخت خوب و تجربه‌های ارزشمندتان در امور هنری شما را به عنوان دبیر یازدهمین جشنواره دوسالانه عکس رشد منصوب می‌نمایم. توسعه عکس‌های مناسب حوزه تعلیم و تربیت به منظور بهبود فرایند یاددهی‌ـ یادگیری، تحقق اهداف برنامه تحول بنیادین آموزش و پرورش و ارتقاء سطح تولیدات بسته‌‌های یادگیری از جمله اهدافی است که این جشنواره دنبال می‌کند.»

ملکی در بخش دیگری از این ابلاغ اظهار امیدواری کرده است که با برگزاری موفق این جشنواره و اهتمام در اموری چون استفاده از آثار راه یافته به جشنواره در تولید همه منابع آموزشی ـ تولیدی سازمان، همسویی و هماهنگی جشنواره با اهداف تربیتی منابع تولیدی سازمان، تقویت ارتباط عکاسان با سازمان، شناسایی عکاسان و حمایت از آن‌ها و... موفقیت و رشد همه جانبه در این جشنواره اتفاق بیفتد.

در پایان این ابلاغ بر رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی با حفظ فاصله‌گذاری‌های اجتماعی از آغاز تا پایان جشنواره به منظور صیانت از سلامتی تمام مخاطبان و دست‌اندرکاران سازمانی و برون‌سازمانی تأکید شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار