برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مبارکه

اصفهان (پانا) - جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور فرماندار، امام جمعه شهر مبارکه و دیگر اعضاء این شورا در محل سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مبارکه

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان مبارکه، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور فرماندار، امام جمعه شهر مبارکه و دیگر اعضاء این شورا برگزار شد.

در ابتدا باقری مدیر آموزش و پرورش شهرستان گزارشی از فعالیت های آموزشی و پرورشی انجام شده در حوزه این مدیریت و نیز پیگیری مصوبات قبلی این شورا به حضار در جلسه ارائه کرده و گفت: انشاءالله همزمان با آغاز سال تحصیلی سه واحد آموزشی جدید به فضای آموزشی شهرستان اضافه و مورد استفاده دانش آموزان عزیز قرار خواهد گرفت.

در ادامه جلسه در خصوص چگونکی بازگشایی مدارس و پروژه مهر در شرایط خاص کنونی و نیز برگزاری کنکور سراسری بحث و تبادل نظر شده و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در پایان هدایت فرماندار شهرستان بر همکاری کلیه ادارات و نهادها در خصوص تجهیز مدارس برای بازگشایی و برگزاری کنکور سراسری تاکید و اظهار کرد: نظر به اینکه حدود 2300 نفر از دانش آموزان این شهرستان در کنکور سراسری امسال شرکت کرده اند و با توجه به شرایط خاص بهداشتی و شیوع بیماری کرونا نیاز است که کلیه دستگاه و نهادها در اجرای مطلوب این رویداد علمی همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند. ضمنا در خصوص تهیه زیرساخت های لازم جهت آموزشی از طریق فضای مجازی و امکانات جهت دسترسی کلیه مدارس به اینترنت پرسرعت دستورات لازم را به ریاست اداره مخابرات اعلام تا باهمکاری آموزش و پرورش مشکلات در این زمینه مرتفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار