خبرگزاری پانا نقش مهمی در ابعاد مختلف تربیتی دانش آموزان دارد

بوشهر(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت گرامیداشت عید غدیر خم ، عید امامت و ولایت و همچنین روز خبرنگار در محل خبرگزاری پانا استان بوشهر حضور یافت.

کد مطلب: ۱۱۱۳۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا نقش مهمی در ابعاد مختلف تربیتی دانش آموزان دارد

علی موحدی گفت: خبرگزاری پانا، رسانه ارزنده ای در آموزش و پرورش است که با استفاده از توان خبری و تصویری زمینه رشد دینی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی دانش آموزان را فراهم می کند.

او افزود: دانش آموزان با مشارکت در اطلاع رسانی و خبر به هنگام و موثق بر میزان خودباوری و اعتماد به نفس خویش می افزایند. دانش آموزان با معرفت و شناخت نسبت به وقایع و رویدادها و نحوه ارتباط با مخاطبان در عمل یاد می گیرند که به صورت فعال انتخاب درست داشته باشند که این امر از کارکردهای آموزشی و تربیتی خبرگزاری پانا است.

عبدالحسین صادقی مسئول خبرگزاری پانا استان بوشهر گفت: خبرگزاری پانا، با خبررسانی و پوشش دهی به هنگام می تواند پاسخگوی نیازهای دانش آموزان باشند.

وی افزود: از هدف های خبرگزاری پانا، فراهم کردن بستر مناسب برای کسب دانش و مهارتهای دانش آموزان است.

صادقی گفت: فعالیت خبرگزاری پانا در سطح شهرستانها و مناطق در راستای تقویت و توسعه خبرگزاری پانا با انعکاس اخبارهای آموزشی، پرورشی، دینی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، اقتصادی و ورزشی صورت می گیرد.

در این بازدید از مسئول خبرگزاری پانا استان و خبرنگار فعال حوزه خبری و تصویری قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار