افزایش سه برابری حجم مرسولات پستی لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل پست لرستان گفت: با شیوع ویروس کرونا حجم مرسولات پستی در استان به میزان سه برابر افزایش یافته است.

کد مطلب: ۱۱۱۳۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
افزایش سه برابری حجم مرسولات پستی لرستان

محمد ناظری روز سه شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خرم آباد بیان کرد: مخاطبان و جامعه هدف ایرنا افرادی حرفه ای و نخبه هستند که به دنبال اخبار معتبر و به روز هستند.

وی عنوان کرد: پست یکی از قدیمی ترین ابزار ارتباطاتی بین جوام و مردم است که به واسطه اعتماد و اطمینان جامعه، در بحران های پیش رو مردم انتظارات بالایی از آن دارند و در این راستا در مقابله با ویروس کرونا امکان اعمال محدودیت ها برای حضور کارکنان مقدور نبود چراکه عدم سرویس دهی پست باعث حضور مردم در امکان عمومی و رعایت نشدن فاصله اجتماعی میشود.

ناظری با بیان اینکه اداره کل پست لرستان بصورت شبانه روزی با تمام توان نیروی انسانی در حال خدمات رسانی است، ادامه داد: اکنون حجم مرسولات پستی در استان افزایش یافته است و شکل مرسولات نامه ای تبدیل به مرسولات بسته ای و امانات شد.

وی ادامه داد: اکنون حجم مرسولات استان سه برابر و بصورت میانگین سه کامیون در طول روز است.

مدیرکل پست لرستان گفت: اغلب مرسولات پستی در استان نیازمندی های روزمره هستند و باید به سرعت در اختیار هم استانیها قرار گیرند و مردم نیز انتظار تسریع در دستیابی به مرسولات دارند.

وی با بیان اینکه پست در طول سال تنها هفت روز تعطیل دارد، گفت: با شیوع کرونا تنها سه روز برای کارکنان پست تعطیل بوده است که در استان این امکان برای کارمندان اداره کل پست استان وجود نداشت.

ناظری افزود: با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ملزومات بهداشتی کمترین تعداد مبتلایان به کرونا در این اداره کل ثبت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار