بستری ۶۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل

اردبیل(پانا)- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد ۶۹ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل طی شبانه روز گذشته بستری شده اند.

کد مطلب: ۱۱۱۲۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
بستری ۶۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، شهرام حبیب زاده، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۹ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.

او با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۶ مورد فوتی ناشی از کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان اردبیل ثبت شده است افزود: تعداد کل بستری‌های مبتلا به ویروس کرونا در استان اردبیل به ۳۸۱ نفر رسیده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان از بستری ۶۷ مورد مبتلا به ویروس کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر در مراکز درمانی استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: ۵۳ مورد بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته از مراکز درمانی استان اردبیل نیز ترخیص شده اند.

حبیب زاده با بیان اینکه روند ابتلا به بیماری کرونا در استان اردبیل همچنان افزایشی است افزود: از هم استانی‌های عزیز درخواست می‌کنیم با توجه به روند صعودی بیماری در استان اردبیل همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار