مدیر سازمان دانش آموزی خراسان شمالی :

دانش‌آموزان خراسان شمالی رأی مجازی خود را در انتخابات مجلس دانش‌آموزی ثبت کردند

بجنورد (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان خراسان شمالی از برگزاری انتخابات الکترونیکی دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی و بیست‌ویکمین دوره شورای دانش‌آموزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان خراسان شمالی  رأی مجازی خود را در انتخابات مجلس دانش‌آموزی ثبت کردند

به گزارش پانا ، انتخابات دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی و شورای دانش‌آموزی استانی در استان‌هایی که به دلیل شیوع کرونا برگزار نشده است ،طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۴ و ۱۵ مردادماه جاری به‌صورت مجازی همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی برگزارشد دراین انتخابات از بین 63 دانش آموز شرکت کننده در این دوره ، دودانش آموز منتخب (دختر وپسر ) به مجلس دانش آموزی کشور معرفی می شوند .

مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان شمالی مجید مصباح گفت: «در مجموع ۱۵۰ دانش‌آموز منتخب از شوراهای دانش‌آموزی مدارس کشور برای مدت دو سال به عضویت مجلس دانش‌آموزی در می‌آیند. اعضای شورای دانش‌آموزی استان نیز از میان منتخبان شهرستان‌ها انتخاب و به عنوان مشاوران دانش‌آموزی مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها فعالیت می‌کنند.»

انتخابات مجلس دانش‌آموزی هر دو سال یک‌بار انجام می‌شود و دهمین دوره آن در ۲۰ استان کشور قرار بود اسفند ماه ۱۳۹۸ برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شد که استان خراسان شمالی یکی از این استان‌ها بود و امروز به صورت مجازی از طریق سامانه انتخابات الکترونیکی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار