معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

برگزاری مجازی مسابقات قرآن، عترت و نماز

کرمانشاه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان از برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات دانش‌آموزان و فرهنگیان استان با حضور منتخبان سراسر استان به صورت مجازی خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مجازی مسابقات قرآن، عترت و نماز

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه سید مجتبی موسوی با اعلام این خبر گفت: برگزاری فعالیت‌های متنوع حوزه قرآن، عترت و نماز در قالب اردو و مسابقه، همیشه عامل مهمی در ارتقای تربیت دینی دانش‌آموزان بوده است، تا کنون سی و هفت دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان با حضور پرشور شرکت کنندگان برگزار شده است.

وی افزود: سال تحصیلی 99-98 در سی و هشتمین دوره مسابقات با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی همه اردوها و مسابقات حضوری، در راستای تحقق عملی شعار« تربیت تعطیل نیست» این دوره از مسابقات به صورت مجازی برگزار شد.

موسوی با بیان این‌که 73 نفر از این دانش‌آموزان به مسابقات مجازی مرحله کشوری راه یافته‌اند خاطرنشان ساخت: به منظور ارتقای سطح آمادگی شرکت کنندگان برای اولین بار در استان کرمانشاه، اساتید راهنمای تخصصی به صورت مجازی و مستمر کار هدایت و تصحیح آثار دانش‌آموزان را انجام دادند تا آثار ارسالی به مرحله کشوری، دارای محتوا و کیفیت مطلوبی باشد.

این مقام مسؤول در آموزش و پرورش استان با تاکید بر این‌که برگزاری این دوره از مسابقات با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی صورت گرفت اظهار کرد: آثار دانش‌آموزان به صورت غیرحضوری دریافت و پس از داوری آثار اسامی برگزیدگان مرحله استان مشخص و به ادارات تابعه اعلام گردید، متعاقبا از 333 دانش‌آموز و 28 فرهنگی برتر این مسابقات به نحو مقتضی تقدیر به عمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار