معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

لزوم استفاده از تمامی ظرفیت ها برای شناسایی و جذب افراد بی سواد

اصفهان (پانا) _ محمد اسماعیل زاده در دومین جلسه شورای هم اندیشی و هماهنگی روسای ادارات داخلی عنوان کرد همکاران حوزه سواد آموزی در سطح استان با جدیت و با استفاده از تمامی ظرفیتها در صدد شناسایی و جذب افراد بی سواد هستند.

کد مطلب: ۱۱۱۲۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
لزوم استفاده از تمامی ظرفیت ها برای شناسایی و جذب افراد بی سواد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، دومین جلسه شورای هماهنگی و هم اندیشی روسای ادارات داخلی سوادآموزی برگزار شد.

محمد اسماعیل زاده معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این جلسه در سخنانی ضمن گرامی داشت دهه ولایت به دشواری و اهمیت شناسایی و جذب سواد آموزان و افراد بی سواد اشاره کرده و اظهار کرد: همکاران حوزه سواد آموزی استان با جدیت و با استفاده از تمامی ظرفیت ها در صدد شناسایی و جذب افراد بی سواد هستند که انتظار می رود از ظرفیت ایام پیش رو در این خصوص استفاده بهتری به عمل آید.

اسماعیل زاده با اشاره به شرایط فعلی جامعه و عمل خداپسندانه اهدای خون توسط جمعی از همکاران در روز اهدای خون گفت: تقویت روحیه نوع دوستی و خیرخواهی در تمام زوایای جامعه و زندگی امروز لازم است و این لزوم در شرایط جامعه امروز با توجه مشکلات پیش آمده بیش از پیش احساس می شود.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: "خود منزلت بخشی" و "دیگر منزلت بخشی" دو اصل مهم در تقویت و ارتقاء جایگاه فعالیت های سواد آموزی است که باید به نحو مطلوب مورد توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار