معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پروش شهرستان‌های استان تهران:

تدوین مختصات تدریس در فضای مجازی توسط همکاران ابتدایی

تهران(پانا)- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پروش شهرستان‌های استان تهران گفت مدیران و معلمان مدارس ابتدایی باید مختصات تدریس در فضای مجازی را ترسیم کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۲۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
تدوین مختصات تدریس در فضای مجازی توسط همکاران ابتدایی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، غلامرضا بختیاری معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پروش شهرستان‌های استان تهران گفت: مدیران و معلمان محترم مدارس بایستی به لحاظ شرایط موجود در بیماری کرونا بر اساس سناریوهای فعالیتهای مدارس در شروع سال تحصیلی جدید روشها و برنامه های نوین تدریس را برنامه‌ریزی کنند.

او با اشاره به نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی 99-400 و نیاز به یک برنامه‌ریزی دقیق جهت آموزش دانش‌آموزان چه در فضای حضوری و یا غیرحضوری، بر مبنای سناریوهای تدوین شده توسط وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: همکاران گرانقدر دوره ابتدایی استان از اکنون جهت ترسیم مختصات تدریس و آموزش در کلاس درس با توجه به بودجه‌بندی کتب درسی در فضای آموزشی پیش رو اقدام کنند.

بختیاری ادامه داد: همکاران آمادگی لازم را برای هر گونه ایجاد روش جدید با استفاده از تکنولوژی و فن‌آوری اطلاعات جهت بارگذاری اطلاعات مورد نیاز آموزش در محیط برنامه شاد داشته باشند.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: با شروع سال تحصیلی دانش‌آموزان نباید دغدغه محتوا در فضای مجازی و ارتباط با فراگیران را داشته باشند و در این راستا اداره کل آموزش و پروش شهرستان‌های استان تهران در فراهم کردن محتوای الکترونیکی پایه‌های تحصیلی اهتمام دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار