نحوه برگزاری امتحانات ترم تابستان دانشگاه پیام نور

تهران (پانا) - دبیر شورای اطلاع‌رسانی دانشگاه پیام نور با اشاره به جزئیات شیوه‌نامه اجرایی امتحانات ترم تابستان دانشگاه پیام نور گفت با توجه به استمرار شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا و ضرورت ارتقای کیفیت دروس و صیانت از سلامت دانشجویان، امتحانات ترم تابستان در قالب «دروس خودخوان» و« دروس دارای استاد» به شیوه‌های جداگانه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۱۲۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
نحوه برگزاری امتحانات ترم تابستان دانشگاه پیام نور

به گزارش دانشگاه پیام نور، امیرحسین بهروز، دبیر شورای اطلاع رسانی و مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور افزود: آزمون‌های دروس خودخوان به صورت متمرکز و از طریق مرکز سنجش و آزمون دانشگاه مطابق با تقویم آموزشی و برنامه امتحانی اعلام شده در این دوره برگزار می‌شود.

وی با عنوان اینکه در این آزمون‌ها دانشجو باید از طریق سامانه مرکز سنجش و آزمون دقیقا در ساعت تعیین شده در امتحان مرتبط شرکت کنند، افزود: راهنمای استفاده از این سامانه، آدرس درگاه های ورود به آزمون برای دانشجویان و تمامی اطلاعیه‌های به روز در تارنمای http://azmoon.pnu.ac.ir اطلاع رسانی می‌شود.

امیرحسین بهروز اظهار داشت: دانشجویانی که امکان استفاده از ابرازهای هوشمند مورد نیاز را ندارند، لازم است روز قبل آزمون موضوع را به مرکز یا واحد محل تحصیل خود اعلام کنند.

وی افزود: برگزاری امتحانات این دسته از دانشجویان توسط مرکز یا واحد تحصیل انجام می شود و مراکز و واحدهای مربوطه موظف هستند، تمهیدات لازم را در این خصوص اتخاذ کنند.

دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور درخصوص آزمون‌های دروس عادی نیز گفت: ارزشیابی دروس عادی یا دروس دارای استاد طبق دستورالعمل نیمسال دوم ۹۸-۹۹ و به صورت غیرحضوری توسط استان‌ها برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: دروسی که در یک منطقه به شکل خودخوان ارائه شده ممکن است در منطقه دیگری به صورت عادی و غیرخودخوان ارائه شده باشد، لذا برگزاری آزمون یک درس در یک منطقه ممکن است توسط مرکز آزمون انجام شود و ازمون همان درس در منطقه دیگری به شیوه ارزشیابی دروس عادی برگزار شود.

وی در پایان گفت: دانشجویان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه مرکز سنجش و آزمون مراجعه و یا با حوزه امتحانات مرکز و واحدهای خود تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار