مدیر دانش آموزی استان کردستان خبر داد:

زمان برگزاری امتحانات دانش آموزان استان کردستان در نوبت شهریور ماه اعلام شد

سنندج(پانا)-زمان برگزاری امتحانات دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی استان کردستان در نوبت شهریور ماه 1399 اعلام شد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
زمان برگزاری امتحانات دانش آموزان استان کردستان در نوبت شهریور ماه اعلام شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان در نشست ستاد امتحانات استان که روز گذشته برگزار شد، زمان برگزاری امتحانات نوبت شهریور ماه دانش آموزان در پایه های مختلف تحصیلی، دروس جامانده سال جاری و سنوات قبل دوره متوسطه دوم، امتحانات تعیین رشته و تغییر رشته، داوطلبان آزاد و هم چنین بودجه بندی دروس اعلام و تعیین شد.

در ابتدای این نشست طالب رستمی رییس اداره سنجش آموزش و پرورش کردستان گزارشی از برگزاری امتحانات نوبت خرداد ماه دانش آموزان، حوزه های اجرا و تصحیح، آزمونهای ورودی مدارس نمونه دولتی، استعدادهای درخشان و ... ارائه کرد.

وی با بیان اینکه امتحانات نوبت شهریور ماه دانش آموزان در پایه های مختلف از 22 مرداد ماه 99 با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، گفت: مقدمات لازم برای برگزاری امتحانات شهریور فراهم شده است تا دانش آموزان قبل از بازگشایی مدارس در امتحانات شرکت و برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کنند.

در این نشست بعد از بررسی کلیه جوانب و هم چنین بازگشایی مدارس از 15 شهریور ماه 99 و ضرورت ثبت نام دانش آموزان و ثبت سفارش کتاب های درسی، پیرامون نحوه و کیفیت برگزاری امتحانات نوبت شهریور ماه، حوزه های اجرا و تصحیح، فاصله چینش صندلی ها و ... بحث و تبادل نظر و تصمیمات ذیل اتخاذ شد.

زمان برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان از تاریخ 22 مرداد آغاز و تا 13 شهریور ماه به صورت حضوری ادامه خواهد داشت.

امتحانات دانش آموزان پایه نهم و داوطلبان آزاد به صورت حضوری از تاریخ 25 مرداد ماه آغاز و تا پنجم شهریور ماه به اتمام خواهد رسید.

زمان برگزاری امتحانات پایه های هفتم و هشتم متوسطه اول به صورت غیر حضوری و از تاریخ 22 مرداد تا ششم شهریور خواهد بود.

امتحانات دروس افتاده سنوات قبل پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم مدارس روزانه، مدارس غیر دولتی و کلیه امتحانات مدارس بزرگسالان به صورت حضوری از تاریخ 22 مرداد تا 13 شهریور برگزار می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار