معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

برترین های بیستمین فراخوان پرسش مهر ریاست جمهوری تجلیل می شوند

سنندج(پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه در بیستمین فراخوان پرسش مهر ریاست جمهوری 25 نفر از فرهنگیان استان شایسته تقدیر شناخته شده اند؛ گفت این افراد توسط وزارت آموزش و پرورش مورد قدردانی قرار خواهند گرفت.

کد مطلب: ۱۱۱۲۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برترین های بیستمین فراخوان پرسش مهر ریاست جمهوری تجلیل می شوند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان با اعلام این خبر گفت: در بیستمین فراخوان پرسش مهر ریاست جمهوری تعداد شش نفر از فرهنگیان و دانش آموزان استان حائز رتبه اول تا سوم کشوری شدند.

وی ادامه داد: در فراخوان ملی پرسش مهر۲۰ که با حضور بیش از دو میلیون و ۵۹۸ هزار و ۴۰ نفر میلیون نفر- رشته شرکت‌کننده در سطح کشور برگزار شد، دانش‌آموزان و معلمان در ۲۰ رشته و گرایش مختلف آثار خود را به دبیرخانه این مسابقات در سطح نواحی و شهرستان‌ها ارائه کردند.

نریمانی ادامه داد: در این فراخوان آثار دانش آموزان برگزیده مرحله به مرحله در منطقه و شهرستان به دبیرخانه‌های استانی ارسال و پس از ارزیابی در این مرحله، برترین‌ها به دبیرخانه کشوری تحویل شدند.

به گفته نریمانی همکاران فرهنگی نیز آثار خود را به صورت مستقیم به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال کردند در نهایت ۲۴۰ نفر از دانش‌آموزان و معلمان سراسر کشور به‌عنوان رتبه‌های برگزیده فراخوان انتخاب شدند که از این تعداد 6نفر از همکاران و دانش آموزان استان حائز رتبه های اول تا سوم کشوری شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین 664رتبه شایسته تقدیر از بین همکاران فرهنگی شرکت کننده در این فراخوان انتخاب و به استان ها اعلام شده است که در این میان تعداد 25 نفر از همکاران فرهنگی استان کردستان شایسته تقدیر اعلام شده اند که مقرر است این افراد مورد قدردانی وزارتی قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار