سرمایه گذاری سازمان شهرداری های استان درپروژه های گردشگری فیروزه

فیروزه(پانا)- فرماندار شهرستان فیروزه از مشارکت و سرمایه گذاری سازمان شهرداری های خراسان رضوی در پروژه های گردشگردی این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
سرمایه گذاری سازمان شهرداری های استان درپروژه های گردشگری فیروزه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزه، در پی برگزاری جلسه مشترک با حضور کرمانی؛ مدیر سازمان شهرداری های استان، حکیم پور؛ فرماندار و اقبالی؛ شهردار فیروزه،پروژه های قابل سرمایه گذاری این شهر مطرح و نحوه مشارکت سرمایه گذران تشریح شد.

ابوالفضل حکیم پور، فرماندار فیروزه در این جلسه اعلام کرد: بستر مناسب و حمایت لازم از کلیه سرمایه گذران در این شهرستان انجام می شود و با توجه به اینکه شهر فیروزه به عنوان شهر ملی سنگ فیروزه انتخاب شده است، با مشارکت سرمایه گذران پروژه های ویژه ای در این زمینه تدارک دیده ایم.

وی بنا بر ظرفیت های بالقوه فرهنگی گردشگری این شهرستان و تدوین چشم انداز توسعه آن، بر تلاش درجهت جذب سرمایه گذاران در حیطه های مختلف که رشد و بالندگی این شهرستان را در پی خواهد داشت، تاکید کرد.

در این جلسه مقرر شد با مشارکت این سازمان، شهرداری فیروزه با همیاری معین های اقتصادی، طرح های بازار بزرگ عرضه محصولات در این شهر ایجاد و نیز احداث هتل بوتیک در باغ نشاط احداث شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار