استاندار زنجان:

سلامت دانش آموزان اولویت ماست

زنجان (پانا) - استاندار زنجان گفت: برای بازگشایی مدارس در سه وضعیت سفید، زرد و قرمز باید برنامه داشته باشیم.

کد مطلب: ۱۱۱۲۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
سلامت دانش آموزان اولویت ماست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: لازم است کمیته کارشناسی از متخصصان امر آموزش و پرورش برای نظارت بر نحوه بازگشایی مدارس تشکیل شود و باید بدانیم هیچ کس نمی تواند تضمینی برای درگیر نشدن به ویروس کرونا بدهد، از اینرو باید تمام پروتکلهای بهداشتی رعایت شود.
رئیس شورای آموزش و پرورش استان گفت: با درک درست از شرایط کنونی از هم اکنون باید آمادگی لازم برای هر شرایطی در بازگشایی مدارس را داشته باشیم که البته این خود فرصتی است تا به دانش آموزان پروتکل‌هایی بهداشتی را آموزش داد.
استاندار زنجان یادآور شد: تمام اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده به میزان کافی وجود دارد و مدیرکل آموزش و پرورش بایستی تمهیدی بیاندیشند که مربیان بهداشت بعنوان همیاران پیشگیری از کرونا انتخاب و اطلاعات آنها در سامانه همیاران سلامت درج شود.
حقیقی همچنین از معلمان و فرهنگیان خواست با سعه صدر فضا را برای دانش آموزان در سال جدید فراهم کنند تا کلاس درس چه بصورت حضوری یا بصورت مجازی، در محیطی شاد و امیدوارکننده تشکیل شود و فراگیران خود را بخش جدانشدنی امر آموزش بدانند.
استاندار زنجان در ادامه جلسه شورای آموزش و پرورش استان که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، تاکید کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب به رعایت دستورات ستاد ملی کرونا الزام فرمودند ما نیز تابع دستورات این ستاد هستیم و از اقدامات احساسی باید پرهیز شود.
وی همچنین تولید محتوای آموزشی مناسب در فضای مجازی را خواستار شد.
در ادامه این جلسه موضوعاتی همچون رسیدگی به دغدغه های والدین در مرارس غیرانتقاعی، تعیین تکلیف وضعیت طرح‌های آموزشی که ۸۰ درصد پیشرفت دارد، بررسی انعقاد تفاهم نامه سه جانبه بین آموزش و پرورش، معاونت هماهنگی امور عمرانی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای اجرای طرح‌های آموزشی و عمرانی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز مطرح و بر تکمیل پوشش کامل اینترنت در مدارس استان تاکید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار