استاندار بوشهر:

آیین‌های سنتی عزاداری ماه محرم در بوشهر برگزار نمی‌شود

بوشهر(پانا)_ استاندار بوشهر گفت : با توجه به شرایط استان بوشهر در شیوع کرونا، برگزاری آیین‌های عزاداری ماه محرم به شیوه سنتی در بوشهر امکان‌پذیر نیست.

کد مطلب: ۱۱۱۲۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین‌های سنتی عزاداری ماه محرم در بوشهر برگزار نمی‌شود

به گزارش پانا ، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با گرامیداشت دهه امامت و ولایت و تبریک عید سعید غدیر خم بر توجه به رعایت پروتکل بهداشتی تأکید کرد و اظهار کرد : تدابیر لازم برای استفاده از ظرفیت صداوسیما و فضای مجازی برای برگزاری آیین‌های ماه محرم اندیشیده شود.
او گفت : کارکنان ادارات که پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکنند به هیئت تخلفات اداری معرفی شوند.
وی، با تأکید بر تشدید نظارت و بازرسی در مکان‌های مختلف برای مقابله با کرونا افزود: همه آحاد جامعه باید نسبت به دستورالعمل بهداشتی احساس مسئولیت کنند و اصناف و اماکنی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند ضمن برخورد قاطع، مکان‌های آن‌ها پلمپ می‌شوند.
استاندار بوشهر با بیان اینکه افزایش مرگ بیماران کرونایی در 1.5 ماه گذشته در استان بوشهر را ناشی از عدم رعایت پروتکل بهداشتی و استفاده نکردن از ماسک دانست و گفت: همه آحاد جامعه باید نسبت به رعایت دستورالعمل بهداشتی احساس مسئولیت کنند تا شاهد از دست رفتن عزیزان نباشیم.

گراوند با بیان اینکه ادارات و بانک‌هایی که دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نکنند، تعطیل می‌شوند گفت: با توجه به شرایط استان بوشهر در شیوع کرونا، برگزاری آیین‌های عزاداری ماه محرم به شیوه سنتی در بوشهر امکان‌پذیر نیست.

وی رعایت نکردن پروتکل بهداشتی را تهدیدی برای سلامت مردم دانست و تصریح کرد: افرادی که فاصله‌گذاری اجتماعی، موارد بهداشتی و استفاده از ماسک رعایت نمی‌کنند و سلامت دیگران را مورد تهدید قرار می‌دهند از بین بردن حق‌الناس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار