هماهنگی طرح آماده باش هیئت ورزش همگانی در بیرجند استان خراسان جنوبی

بیرجند(پانا) - چراغ بیرجندی مسئول هیئت ورزش همگانی استان گفت : پویش سراسری به نام پویش آماده باش به مدت 50 روز ازطریق فدراسیون ورزش همگانی دراستان خراسان جنوبی برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۲۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
هماهنگی طرح آماده باش هیئت ورزش همگانی در بیرجند استان خراسان جنوبی

چراغ بیرجندی مسئول هیئت ورزش همگانی درجلسه هماهنگی طرح آماده باش هیئت ورزش همگانی در بیرجند ضمن تشکرازرسانه ها گفت:قطعا یکی از دلایل پیشرفت کشورخبرنگاران عزیز بوده اند و هدف ما همگانی کردن ورزش ها با کمک رسانه ها هست و توسعه فرهنگ ورزشی است .

وی افزود : دوهفته قبل از دو طرح رونمایی شد،طرح اول پویش آماده باش و طرح دوم آوای ورزش ،که در 5 تا استان در حال برگزاری هست و انتظار می رود در سراسر کشور توسعه پیدا کند.

او، گفت : در خصوص پویش آماده باش ،کاربرگی در فدارسیون آماده شده است که 50 برنامه فدارسیون پیشنهاد داده و 82 برنامه برای خراسان جنوبی درقالب چالش ها، فیلم های آموزشی،مسابقات و جشنواره ها آماده شده است که توسط هیئت ورزش همگانی در استان برگزار خواهد شد.

چراغ بیرجندی گفت: هیئت ورزش همگانی استان تمامی هزینه های این برنامه را پوشش داده ومجوزهای مربوطه رادریافت کرده است.

مسئول هیئت ورزش همگانی در رابطه با آمار کرونا به فوت شدگان بالای 80 سال اشاره کرد: افرادی که بیشتر فوت شدند بیماری های فشار خون،دیابت و چربی بالا داشتند و سازمان جهانی بهداشت هشدار داده است که مردم باید در این شرایط بیشتر فعالیت بدنی انجام دهند ودر جهت حفظ آمادگی بدنی و افزایش سیستم ایمنی بدن خود ورزش کنندو این فعالیت های بدنی برای سنین مختلف متفاوت است .

او افزود: پویش چند تا هدف دارد آگاهی بخشی،تحرک ورفع موانع و آگاهی بخشی برای افرادی است که کم تحرک هستند و ورزش نمی کنند و باید این افراد در ورزش های همگانی جذب شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار