در نهمین نشست شورای هماهنگی ارتقای شاخص‌های آموزشی و پرورشی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته؛

بختیاری: 41 هزار فرهنگی به عنوان رابط آموزشی و پرورشی با کمیته امداد همکاری می‌کنند

تهران (پانا) - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از همکاری 41 هزار فرهنگی به عنوان رابط آموزشی و پرورشی با کمیته امداد خبرداد و عنوان کرد که خلا ناشی از فقدان والدین دانش آموزان یتیم، را محبت معلم پر می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۱۲۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
بختیاری: 41 هزار فرهنگی به عنوان رابط آموزشی و پرورشی با کمیته امداد همکاری می‌کنند

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سید مرتضی بختیاری در نهمین نشست شورای هماهنگی ارتقای شاخص‌های آموزشی و پرورشی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته که به میزبانی کمیته امداد برگزار شد، با تشریح فلسفه تشکیل کمیته امداد پس از انقلاب و به دستور حضرت امام خمینی(ره)، اظهار کرد: «توانمندسازی افراد مهم‌ترین ماموریت این نهاد است. بزرگترین و موثرترین عامل در زندگی هر فرد آموزه‌های تربیتی است.»

بختیاری بر ضرورت وجود مراکز شبانه روزی تاکید و تصریح کرد: «حدود 41 هزار رابط آموزشی و پرورشی با کمیته امداد داریم که جای تقدیر از این همکاران دارد البته باید همکاری این دو نهاد بیش از پیش باشد. متناسب با استعدادهای درونی دانش آموزان باید زمینه را برای رشد آنها فراهم کرد.»

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: «خلا ناشی فقدان پدر یا مادر دانش آموزان یتیم را تنها محبت معلم می‌تواند جبران کند؛ هرچند کمیته در رفع نیازهای دانش آموزان می‌کوشد اما نقش معلمان در رفع مشکلات یتیمان بسیار با اهمیت است.»

وی در پایان اضافه کرد: «با توجه به زمینه‌های همکاری‌‌های مشترک هم افزایی و همکاری دو نهاد باید بیش از پیش باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار