مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند:

مردم از خدمات درمانگاه فرهنگیان احساس رضایت می‌کنند

مرند (پانا) - کاظمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند از آغاز اجرایی شدن طرح ملی نسخه‌نویسی الکترونیکی در درمانگاه فرهنگیان این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
مردم از خدمات درمانگاه فرهنگیان احساس رضایت می‌کنند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند در بازدید از درمانگاه فرهنگیان با بیان اینکه باید شرایطی فراهم کرد تا فرهنگیان از این مرکز بعنوان مرجع درمانی خود استفاده کنند، خاطرنشان کرد: این درمانگاه از سال 1382 در راستای ارائه خدمات درمانی مناسب به جامعه فرهنگیان و با راهبرد افزایش تکریم، رضایتمندی، کاهش هزینه‌های درمانی و پرهیز از نگاه تجاری فعالیت خود را آغاز کرد .

اباذر کاظمی با بیان اینکه از ابتدای سال 99 تا پایان تیرماه 35534 نفر از خدمات درمانگاه بهره‌مند شده‌اند، تصریح کرد: در حال حاضر قریب 25 نوع خدمات درمانی و پزشکی در این مرکز با بهره‌گیری از توان کادر متخصص از قبیل دندانپزشکی، ترمیم زخم، مامایی، پزشکی و پیراپزشکی و... ارائه می‌شود.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی با تأکید بر رعایت دقیق تعرفه‌های اعلامی وزارت بهداشت ادامه داد: در درمانگاه فرهنگیان، خدمات عمومی، تخصصی و پرستاری ارائه شده برای فرهنگیان برخوردار از بیمه تکمیلی و همچنین کلیه بازنشستگان فرهنگی، بصورت رایگان صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به توسعه درمانگاه فرهنگیان در آینده‌ای نزدیک افزود: از برنامه‌های آتی این مرکز درمانی، می‌توان به توسعه بخش‌های تخصصی، تجهیز نمودن و بروزآوری دستگاه‌ها و همچنین احداث ساختمان جدید درمانگاه با توسعه و گسترش فضای آن در راستای ارتقای خدمات و تسهیلات اشاره نمود.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان مرند اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن استان و شهرستان در وضعیت قرمز، فعالیت درمانگاه فرهنگیان بصورت شبانه‌روزی و با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در پذیرش بیماران انجام می‌گردد.

کاظمی از آغاز اجرایی شدن طرح ملی نسخه‌نویسی الکترونیکی در این مرکز خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار