باید فرصت‌ها را در هر شرایطی کشف کرد

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بر استفاده بهینه از منابع و کشف فرصت‌ها و پیدا کردن سر فصل‌ها در هر شرایطی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
باید فرصت‌ها را در هر شرایطی کشف کرد

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی، محمد علی واقعی در آستانه چهل سالگی دفاع مقدس، تصریح کرد: باید تفکر، سیره، روش و منش دانش آموزان و معلمان شهید استان در دفاع از کیان، ناموس و مهم‌تر از همه صیانت از حریم و حرم ولایت به فرهنگ و یک نماد عینی برای نسل امروز تبدیل شود.

او با بیان این که ما در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آنچنان که لایق این فرهنگ و شهدا باشد، چندان موفق عمل نکرده ایم، تصریح کرد: اقدامات انجام شده در این خصوص لازم و ضروی، اما کافی نبوده است و تا تحقق منویات مقام معظم رهبری در این زمینه فاصله زیادی داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، یکی از راهکارهای نوین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را گسترش فعالیت های فرهنگی در بستر فضای مجازی به‌ویژه شبکه شاد دانست و افزود: با تولید محتوای فرهنگی در بستر فضای مجازی و با مشارکت رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده های معزز شهدای معلم و دانش آموز دفاع مقدس می توان ورود جدی تری به این عرصه داشت.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به 26 مرداد؛ سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، ابراز کرد: آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضی ترین مردمان به قضای الهی هستند؛ اینان سینه هایی فراخ تر از اقیانوس دارند که از همه جا و همه کس بریده و به خدا پیوسته اند. آزاده نامیده شدند، چون از قید نفس و نفسانیات رهایی یافته اند.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی؛ بابیان این که آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند، تأکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت دربردارنده آثار و برکات عظیمی است که به شکل مستقیم و غیرمستقیم جامعه ما را شامل می شود، از این رو آزادگان سرافراز به عنوان پرچمداران این حوزه رسالتی حساس و خطیر دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار